OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Den 1 april 2016 bildades Västra Gästriklands samhällsbyggnadsnämnd med gemensam förvaltning för kommunerna Hofors, Ockelbo och Sandviken. Sandviken är värdkommun, det vill säga nämndens och förvaltningens säte. Förvaltningen har bland annat i uppdrag att hantera myndighetsfrågor inom plan-, bygg-, miljö- och hälsa samt trafik.
Som medarbetare i Västra Gästriklands samhällsbyggnadsförvaltning är du varje dag med och formar vår gemensamma framtid. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Västra Gästriklands samhällsbyggnadsförvaltning arbetar för en långsiktigt hållbar och god livsmiljö för invånarna i den tre kommunerna med sammanlagt 53 000 invånare.
ARBETSUPPGIFTER
Vi behöver förstärkning inom bygglovsteamet under perioden juni-augusti med varierande arbetsuppgifter.
Exempel på arbetsuppgifter kan vara uppföljning av våra pågående ärenden och städning av vårt register.
KVALIFIKATIONER
Du behöver ha god samarbetsförmåga, förmåga att strukturera och utföra självständigt arbete. Då arbetet kommer innebära kontakter med olika människor behöver du ha en god förmåga att kommunicera samt uttrycka dig i tal och skrift.
Du kommer jobba en del i vårt ärendehanteringssystem därför behöver du ha god datavana.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande.
ÖVRIGT
I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser.
Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar
Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Anna Bredberg
026-24 17 71
Miljöinspektör Anna Östlund
026-24 17 38
Förvaltningschef Maria Wikström
026-24 03 77
Plan- och byggchef Anna Tengqvist
026-24 21 06
Byggnadsinspektör/TF Enhetschef Matti Lappi
026-24 13 78
Miljösamordnare Sandra Söderqvist
026-241448
Miljöinspektör Ylva Andersson
026-242485
Stadsingenjör Yvonne Mickels
026-24 11 53
Mätlagschef Roger Spring
026-24 01 79
Miljöinspektör Maria Eklöv
026-240496