OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hagmans Nordic AB är specialister på skydd och behandling av ytor.
Vi utvecklar, producerar och säljer produkter för skydd och behandling av ytor till våra egna och våra kunders varumärken. I portföljen ingår produkter inom golv, tak, dekorativ färg, trävård, rengöring, rostskydd, spackel, fordonsvård och sprayfärg. Huvudkontoret är beläget i Fritsla utanför Borås och labb- och produktionsanläggningar finns i både Fritsla och Stora Levene. Hagmans Nordic ingår i Limhamnshus Industri AB som i sin tur är en del av familjeägda Limhamnshusgruppen. Läs mer på www.hagmansnordic.com
Om tjänsten
Som medarbetare på vår Kundsupport arbetar du i en bred roll med allt som rör service och support för våra kunder. Du kommer arbeta i ett team om sju personer, där vår kundsupport och tekniska support ingår. I arbetsuppgiften ingår orderhantering, svara på inkommande frågor via telefon och webb, support till våra säljare samt övriga administrativa arbetsuppgifter kopplade till kundsupport.
Arbetstiden är förlagd 07.45-16.30 måndag-torsdag och fredag 07.45-15.30.
Tillsättning sker under mitten av maj eller efter överenskommelse och sträcker sig till slutet av Augusti 2022.
Kravprofil
Du är en person som trivs bäst i nära samarbete med andra där din servicekänsla är i centrum. Du drivs av att ge människor bästa möjliga service på ett så effektivt sätt som möjligt och du är en van problemlösare. Med ditt strukturerade och metodiska arbetssätt har du lätt för att prioritera och administrera dina arbetsuppgifter. Du har god datavana sedan tidigare och har lätt för att navigera i nya system. Vidare besitter du goda kunskaper i både svenska och engelska.
Meriterande är om du tidigare verkat i en liknande roll eller i en tjänst som är likvärdig.
Välkommen till ett härligt team, vi ser fram emot din ansökan!