OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Venue Retail Group AB är en ledande aktör inom väskor, skor och accessoarer i Sverige och Norge med totalt 135 butiker. Verksamheten drivs genom de helägda kedjorna Accent, Morris, Rizzo samt avdelningar på NK med ett utbud av egna och externa varumärken.
Välkommen till världens härligaste team! Nu söker vi en klippa som vill sommarvikariera i Team Onlines kundtjänst, där din roll är att leverera service i världsklass till alla kunder i våra webbshoppar. Du blir spindeln i nätet och koordinerar externa och interna frågor mellan e-handel, butik, inköp, lager och logistik. Du jobbar i en rad olika digitala verktyg, svarar på mejl, chattar med kunder och behöver ofta hitta kreativa lösningar i kluriga kundcase. Du har förmodligen tidigare erfarenhet av att jobba med kundservice och är nyfiken på att lära dig allt om våra starkt växande digitala butiker.
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid under vecka 25-32 i sommar.
Det här är en spännande möjlighet för dig att få arbeta i en positiv företagskultur som präglas av mycket personligt engagemang. Vi är ca 50 personer som arbetar på vårt powercenter i Garnisonen, på Karlavägen i Stockholm. Stämningen är prestigelös och kundfokus är ett genomgående tema inom alla delar av koncernen.
Varmt välkommen med din ansökan senast den 9 april 2019. Intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sabina Söderlund
VenueRetail Group