OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med att utveckla vår verksamhet?
Välkommen till Åstorp – Söderåsstaden där människor och företag möts och växer.
Åstorp ligger strategiskt beläget mitt i nordvästra Skåne med närhet till hav och natur. Här finns möjlighet till härliga upplevelser, då natur och kultur är ett kännetecken för kommunen.
Åstorp befinner sig i en positiv tillväxt med cirka 15 800 invånare. Genom mycket goda väg- och järnvägsförbindelser underlättas arbetspendling.
Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats, där alla kan göra skillnad. Vi värdesätter den kvalitet som respekt och mångfald tillför. Kommunen arbetar aktivt med hälsofrämjande insatser och har t.ex. tobaksfri arbetstid.
Åstorp är en del av Familjen Helsingborg, vilket erbjuder goda möjligheter till kommunövergripande samverkan och utveckling.
ARBETSUPPGIFTER
Vår kundtjänst står inför en spännande utveckling med nya uppdrag och nytt tänk kring service till kommunens invånare. Vi söker nu dig som vill vara med i vårt förändringsarbete och hjälpa till på vår kundtjänst.
På kundtjänst besvarar vi frågor som kommer från medborgare, företagare, turister, kommunanställda med flera. Det kan exempelvis handla om förskoleplatser, bygglov, socialtjänst och serverings- och miljöfrågor, där din roll som kundtjänstmedarbetare är att coacha kunden till rätt lösning. Kontakten med medborgarna sker via telefon, e-post samt besök. Vi kommer att förse dig med en god introduktion i arbetet.
Tillsammans med fem kollegor kommer du att ingå i ett team präglat av hög servicekänsla och ett gott samarbete. Vi hoppas att du vill bli en del av detta!
Vi kommer kalla till intervjuer löpande under ansökningstiden. Så vänta inte med att skicka in din ansökan.
KVALIFIKATIONER
Vi vill att du som söker tycker om att arbeta med människor och kundkontakter. Att du är bra på att lyssna och tycker om att vägleda andra.
Har du arbetat några år inom kundtjänst eller med liknade arbete ser vi det som meriterande.
Vidare förutsätter vi att du har hög servicekänsla med ett gott bemötande, du är bra på att kommunicera och ser möjligheter i stället för hinder. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift och ha god datorvana.
ÖVRIGT
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till olika rekryteringskanaler och marknadsföring, vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Näringslivsutvecklare Susann Cardell
0731-487560
Bobby Svitzer, integrationssamordnare
042-64059
Lena Mårtensson Stenudd, kommunchef
042 - 640 50
Kommunsekreterare Merih Özbalci
042-640 13
Förvaltningschef Dan Håkansson
042-64030
Nämndsekreterare Daniel Sjölin
042-64129