OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Seniorassistans AssistansFamily arbetar med personlig assistans för personer 55+
Vi söker nu en semestervikarie på deltid till vårt kontor i Stockholm.
Du kommer att ansvara för viss personaladministration, hålla kontakt med kunder och assistenter, hjälpa till med service, schemaläggning, svara i telefon och sköta mejl- och posthanteringen. Akutrekrytering/bemanning och passning av jourtelefonen ingår i mån av behov.
Allmän administration och praktiska delar som att förbereda möte, fika, etc ingår också.
Vi söker en serviceinriktad och positiv person med erfarenhet från liknande arbeten, gärna med relevant utbildning/inriktning på eftergymnasial examen. Erfarenhet av personlig assistans är meriterande.
Vi tillämpar anställningsförhållanden enligt kollektivavtal tecknat mellan KFO och Vision.
Skicka din ansökan senast den 9 maj till vd@seniorassistans.se
Tillträde efter överenskommelse.