OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I Svenljunga har vi den lilla kommunens fördelar; Nära till varandra, till idéerna och till besluten. Vi som arbetar här gör det för att vi vill ge bästa möjliga service till våra medborgare. Som arbetsgivare värnar vi om din livskvalitet. Det är viktigt att du som anställd trivs och mår bra. Därför satsar vi på bra arbetsvillkor, ett gott ledarskap och uppmuntrar ditt engagemang. Vi värdesätter din unika kunskap och erfarenhet och ser gärna att du som anställd är delaktig i utvecklingsarbetet av våra verksamheter.
Hos oss är vi stolta över vår kommun och vårt arbete. Svenljunga kommun - vi erbjuder det godaste livet!
ARBETSUPPGIFTER
Hos oss kommer du i huvudsak att jobba med abonnentadministration. Det innebär att du kommer hantera kontakter med våra kunder gällande fakturafrågor, reklamationer, felanmälningar och andra förändringar gällande de tjänster vi tillhandahåller kunden. Vi strävar efter att hela tiden bli bättre och vårt arbete med avvikelsehantering är ett sätt att utveckla det och där kommer du att vara ett viktigt steg i den processen.
Digitalisering är en viktig komponent för att vi ska bli effektivare och mer tillgängliga för våra invånare och kunder. Det är ett arbete vi hoppas du ska kunna bidra till under sommaren.
Vi har ca 6000 kunder som vi debiterar varje kvartal. Vi ser till att kommunens 10 750 invånare och företag får sitt kommunala avfall hämtat, att alla abonnenter med kommunalt vatten och avlopp har vatten i kranen när de öppnar den.
KVALIFIKATIONER
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du är en person som är flexibel, stresstålig och har en socialförmåga som gör att du kan ta alla typer av människor. Du har lätt för att förstå kunders behov och hur du kan tillgodose det inom de ramar som verksamheten har. Vi tror också att du jobbar strukturerat och gillar ordning och reda.
Du har minst gymnasieutbildning och eftersom du vissa arbetsuppgifter kommer att innebära att jobba med verksamhetens digitalisering ser vi gärna att du går eller gått en eftergymnasialutbildning som är relevant inom området. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av arbete med kundservice, fakturahantering, felanmälan mm.
ÖVRIGT
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt GDPR.
Varmt välkommen med din ansökan!