OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Vad är det vi letar efter?
Vi söker nu dig som vill arbeta som personlig assistent hos våra kunder under sommaren med eventuell förlänging. Att arbeta som personlig assistent är ett givande och roligt arbete som kräver ansvar, samarbete och tålamod. Att kunna arbeta utifrån kundens behov och vara deras förlängda armar och ben.
- Tidigare erfarenhet från vård- eller omsorg är meriterande,
- Körkort B samt tillgång till bil underlättar på många arbetsplatser,
- Mycket goda kunskaper i svenska språket, då kommunikationen är det absolut viktigast.
Anställningsform:
- Timanställning/Vikariat
- Lön Timlön, individuell lönesättning
- Arbetstid: Dag/kväll/natt med jour/väntetid
- Kollektivavtal – Vårdföretagarna Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Vi kräver alltid att du lämnar utdrag från belastningsregistret.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74