OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Nu närmar sig sommmaren med stormsteg och vi behöver all hjälp vi kan få! I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal, mail och chatt. Du skall ge kunden bästa möjliga service och lösa dennes problem men även hanterar fakturafrågor och utföra merförsäljning. [ Vi söker dig som har ett gediget intresse för människor, gillar problemlösning och ser möjligheter istället för problem. Du är duktig på att kommunicera med andra och har förmågan att förmedla budskap på ett förtroendeingivande sätt. Du är kreativ i din läggning samt lyhörd och flexibel. För att lyckas måste du vara stresstålig och serviceinriktad. Det är meriterande om du har jobbat med teknisk support eller försäljning tidigare men inget krav. Vi kommer löpande förse dig med utbildningar för att ge dig bästa möjliga förutsättningar att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att bli en del av såväl ett trevligt team som ett framgångsrikt och stabilt företag där du [har stora möjligheter till vidareutveckling.[ Vi söker dig som : .[[[[[[[[ behärskar engelska i såväl tal som skrift. .[[[[[[[[ har ett brinnande intresse för service. .[[[[[[[[ är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas. .[[[[[[[[ är stresstålig och gillar problemlösning. .[[[[[[[[ är prestigelös och ser teamarbete som en självklarhet. .[[[[[[[[ tycker om att arbeta i ett högt tempo. Stämmer detta in på dig så är du den personen som vi söker!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman