OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Är du redo att bli en del av såväl ett trevligt team som ett framgångsrikt och stabilt företag där du[har stora möjligheter till vidareutveckling? I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, hanterar fakturafrågor och utför merförsäljning. Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Du skall vara mycket serviceminded, framåt och ha rätt attityd. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik samt har viss datorvana. Som person är du: - kommunikativ och lyhörd. - serviceminded och har god problemlösningsförmåga. - målinriktad och har en stark vilja att utvecklas. - utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt ha lätt för att samarbeta och skapa nya kontakter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman