OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om arbetsplatsen
Din arbetsplats utgår från vårt kundcenter som ligger i entréplanet på Kfast huvudkontor, Munktelltorget 2. Vi är 18 personer som arbetar på kundcenter och vårt härliga team består av uthyrare, kundvärdar, ekonom, marknadsassistent, kravhandläggare, systemadministratör, teamledare och chef.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker två kundvärdar och två uthyrare!
Som kundvärd arbetar du med att:
Ta emot felanmälan på telefon.
Ta emot och registrera ärenden som inte är felanmälan.
Registrera arbetsorder i vårt fastighetssystem.
Ta emot kunder för besök i vår Bobutik.
Hantering och registrering av nycklar.
Svara på mejl som kommer in till Kundcenter.
Hantera viss hyresadministration, så som uppsägningar av lägenheter eller att svara på enklare frågor om vår bostadskö.
Vara behjälplig i telefonslingan vid behov, exempelvis svara på uthyrningsfrågor.
Som uthyrare arbetar du med:
Publicering av lediga lägenheter.
Uthyrning av bostäder samt administration.
Kundbesök, sker via personliga möten, telefon och mejl.
Visningar av tomma lägenheter.
Handlägga uthyrnings-och uppsägningsärenden.
Ta emot kunder för besök i vår Bobutik.
Vara behjälplig i telefonslingan vid behov, exempelvis ta emot felanmälan.
Tjänsten innefattar många sociala kontakter med våra hyresgäster, kollegor samt Kfast personal. En viktig del i din roll blir därför att representera Kfast varumärke som fastighetsbolag och ge en god service gentemot våra hyresgäster och övriga kunder. Är du personen vi söker?
Kvalifikationer
Vi söker dig med följande kompetens:
Godkänd gymnasieutbildning, gärna inom administrativt område.
Pågående eller avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område.
Körkort B och vana att köra bil.
Goda kunskaper i svenska, i tal och skrift.
Kunskaper i engelska, i tal och skrift.
Goda datorkunskaper och vana att arbeta i Office-programmen.
Meriterande är om du:
Tidigare erfarenhet av service, administration och kundbemötande.
Talar fler språk än svenska och engelska.
Har kunskaper i något fastighetssystem, tex Fast2.
Arbetat som fastighetsvärd, bovärd eller uthyrare.
Är du en person som tycker om att arbeta med kunder och kundmöten, gillar ordning och reda och uppskattar att jobba i team. Då kan den här tjänsten vara något för dig!
Låter uppdraget spännande? Vi på kundcenter önskar dig varmt välkommen med din ansökan!
Anställningsinformation
Anställningsform: Tidsbegränsad anställning
Omfattning: 35 timmars vecka.
Arbetstid: Schema, dagtid. Måndag - fredag.
Tillträde: 2022-06-13
Tidsbegränsad till: 2022-08-12
Covid-19:
Som arbetsgivare förhåller vi oss till Folkhälsomyndighetens restriktioner vad gäller covid-19. Vi tar exempelvis inte emot spontana besök till Kundcenter utan ber våra besökare att boka sin tid. Vid övriga frågor om hanteringen av covid-19, vänligen kontakta kontaktperson nedan.
Kontaktperson:
Rekryteringskonsult
Fanny Ekström
fanny.ekstrom@eskilstuna.se
016-710 51 38
Kfast är Eskilstunas största fastighetsbolag och letar du efter en stabil, stor och schysst arbetsgivare då är vi helt rätt arbetsplats för dig!
Hos oss får du många kollegor att kroka arm med och tillsammans arbetar vi med stort fokus på det som vi kallar för, affärsmässig samhällsnytta. Med det menar vi att våra 460 medarbetare helt enkelt är proffs på att leverera både affärsmässighet och lönsamhet i kombination med stadsutveckling, hållbarhet, socialt engagemang och nytänkande fastighetslösningar för hela Eskilstuna!