OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning:
Som sommarvikarie blir dina arbetsuppgifter främst att bemanna receptionen, svara på uthyrningsfrågor i telefon och via e-post.
Kompetensprofil:
Du bör ha allmän gymnasiekompetens samt trivas med att arbeta med människor och service. Har du dessutom erfarenhet av arbete inom kundtjänst, reception och administrativt arbete ser vi det som en fördel. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Goda kunskaper i engelska är ett krav.
Personliga egenskaper:
För att lyckas hos oss behöver du ha en väl utvecklad kommunikationsförmåga, vara stresstålig och tycka om att arbeta med kunder och ge god service. Det är viktigt att du är noggrann och har mycket god datorvana. Vi arbetar i team och värdesätter därför god samarbetsförmåga, en positiv inställning och ett helhjärtat engagemang.
På Bostaden strävar vi efter en bred och blandad personalgrupp när det gäller kön, ålder och etnisk bakgrund.
Vi söker vikarier på både hel- och deltid (50 %) och önskar att du kan arbeta under minst sex veckor. Meriterande om du har möjlighet att, utöver sommarperioden, kan komma in och jobba extra vid behov.
Vid frågor ta kontakt med:
Helena Teglund, Kundcenterchef, 070-175 96 02, helena.teglund@bostaden.umea.se
Malin Höber, HR-specialist, 090-17 76 41
Ansökan:
Välkommen att söka jobbet senast den 13 april. Urval och intervjuer sker löpande och vikariaten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skynda dig in med din ansökan!
Eftersom vi inför rekryteringsarbetet har tagit ställning till rekryteringskanaler vill vi inte att mediesäljare, rekryteringssajter och liknande kontaktar oss.
AB Bostaden vill erbjuda det bästa boendet i Umeåregionen, med långsiktig hållbarhet för människor, ekonomi och miljö. Vi är ett allmännyttigt bostadsföretag och den största uthyraren av lägenheter och studentbostäder i regionen. För närvarande är vi cirka 180 medarbetare och förvaltar 15 000 lägenheter. Våra fyra kärnvärden: öppenhet, omtanke, affärsmässighet och alla människors lika värde, genomsyrar hela verksamheten och utgör en grund för hur vi agerar. Vi strävar efter att hyresgäster och medarbetare ska känna stolthet, trygghet och gemenskap hos oss. Bostaden medverkar även till att förstärka Umeå som en attraktiv plats för tillväxt och arbetar med konkreta åtgärder för en bättre miljö.