OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Vårt fastighetsbestånd i Linköping omfattas idag av 1600 lägenheter belägna i Ryd och Nygård. Teamet består av 19 personer som utgår från vårt områdeskontor på Rydsvägen. Nu söker vi en driven och engagerad person som vill ha ett merierande extrajobb som uthyrareunder sommarmånaderna. Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande!
Om tjänsten
Det här är sommarjobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och åstadkomma resultat. Du kommer exempelvis ansvara för uthyrningen, stötta förvaltarna, ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
Arbeta med annonsering av lediga lägenheter
Boka in och genomföra visningar
Boka in tider för besiktningar
Nyckelhantering vid in och utflyttning
Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider
Bistå teamet med lättare administrativa uppgifter
Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
Din profil
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning, alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt. För att trivas i rollen behöver du vara samarbetsorienterad och bra på att bygga relationer med såväl kollegor som hyresgäster. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Vidare söker vi dig som har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga.
Du är resultatorienterad och arbetar på ett strukturerat sätt för uppnå mål och goda resultat. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera. Vi ser att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet. B-körkort och tillgång till egen bilär ett krav för denna tjänst.
Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
Omfattning: Heltid, juni t.om. aug
Placering: Linköping
Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
Ansökan
Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Emelie Olsson på emelie.olsson@victoriahem.se
Varmt välkommen med din ansökan!