OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hernö Gin Hotell är ett unikt koncepthotell längst Höga Kusten, havsnära beläget i centrala Härnösand. Vi erbjuder ett förstklassigt och personligt boende i en gindestination laddad med smak- och naturupplevelser med närhet till både äventyr och avkoppling för såväl affärsresenären, aktivitetsgästen, familjen och grupperna. Hotellet består av nio våningar som rymmer 120 rum, flera barer varav en ginbar, restaurang, SPA samt konferensanläggning med sju lokaler som tar upp till 225 personer.
Vi söker nu en servicefokuserad och flexibel Spa Supervisor.
Vi öppnar Hernö Gin Hotell i februari 2025 och vi vill att alla ska få följa med på vår resa, en resa som vi själva är mycket stolta över. Vi erbjuder en unik möjlighet där du får bidra till att vara med och leverera exceptionell service som överträffar våra gästers förväntningar tillsammans med dina härliga kollegor på hotellet.
Spa supervisor rapporterar till Guest Service & Commercial Manager.
Om rollen
Nu letar vi efter en Spa Supervisor som ska bidra till en trygg och välkomnande miljö för våra gäster som besöker vårt spa Stillery. Du har en positiv inställning och tycker om att hålla en hög servicenivå gentemot våra gäster. När det oväntade händer tar du ägandeskap och följer upp. Du behöver därför kunna prioritera, samarbeta och agera proaktivt för att underlätta för teamet och våra gäster.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ansvara för den dagliga driften av vårt spa och säkerställa hög standard på service och renlighet.
• Schemaläggning och personalplanering samt coacha och motivera ett team i vårt spa Stillery.
• Säkerställa en enastående gästupplevelse genom att hantera bokningar, besvara kundförfrågningar och lösa eventuella utmaningar snabbt och effektivt.
• Övervaka och hantera lager av spaprodukter och förnödenheter.
• Assistera vid utbildning och utveckling av personal för att upprätthålla bästa praxis inom välbefinnandetjänster.
• Samarbeta med ledningen för att driva försäljning och marknadsföra spabehandlingar och paket.
• Du förväntas själv att vara en del av den operativa driften på avdelningen och vid behov finnas behjälpligt på andra avdelningar.
Personliga egenskaper som vi söker:
• Du är initiativtagande och har en förmåga att vara effektiv
• Du tycker om att jobba i team med andra.
• Du har ett öga för detaljer, är noggrann och lösningsfokuserad.
• Du är flexibel och tycker om när dagarna inte ser likadana ut.
Din bakgrund och formella kompetenser:
• Goda kunskaper i svenska och engelska både muntligt och skriftligt.
• Tidigare erfarenhet av en ledande roll inom spa, wellness eller hotell- och restaurangbranschen.
• Starka ledaregenskaper med förmåga att hantera och inspirera ett team.
• Duktig och van att hålla dialog med kunder och gäster.
• Passion för wellnessindustrin och en vilja att leverera exceptionella gästupplevelser.
• Förmåga att hantera flera uppgifter i en tempofylld miljö.
• Erfarenhet av försäljning.
• Kunskap om spabehandlingar och produkter är ett plus.
Om tjänsten:
Anställningsform: Heltid 100%
Tillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse.
Arbetstider: Varierande arbetstid, både dag-, kvälls- samt helgarbete.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen.
Vid frågor vänligen kontakta Guest Service & Commercial Manager Therese Öhlin på 073 037 29 15
Välkommen med din ansökan!