OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Är du strukterad och nogrann? Tycker om att vara en team-player och drivs av eget ansvar? Vi söker nu en Customer Service Specialist för vår internationella kund Vyaire Medical som är verksamma inom hälso- och sjukvårdsindustrin. Detta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader och det finns chans för eventuell förlängning.
Om företaget Vår kund är ett internationellt företag som arbetar aktivt med att förbättra säkerheten och kvalitén inom hälso- och sjukvårdsindustrin. Deras produkter och tjänster stödjs av marknadsledande teknologi runt om i världen. Företaget har för närvarande över 16 000 anställda globalt. Genom deras innovativa lösningar, pålitliga teknik och begåvade medarbetare tar de industrin i en helt annan riktning.
Om tjänsten I denna tjänst kommer du att vara en "all-around" person som kommer hantera företagets kundtjänst och support gällande hela orderprocessen och följa upp varje enskilt fall tills avslut. Detta innebär också att du kommer vara ansvarig för att upprätthålla kontakt mellan kunder och interna parter för att besvara och lösa eventuella problem som uppstår. Du kommer främst att använda telefon och dator som arbetsredskap.
Dina uppgifter: Svara på inkommande ärenden från kunder, både företags- och privatkunder
Administrativt arbete i form av registrering av inkommande ordrar/ärenden, följa deadlines, rapportering, etc.
Kontakta lagerpersonal för att följa upp distrubutionskanalerna, leveranserna, ledtiderna och retur av gods
Arbeta med externa parter för att hantera oregelbudna leveranser och upphämtning av gods från diverse kunder i hela landet.
Rapportera till arbetsledaren och kollegor gällande specifika ärenden samt kunna hålla en öppen dialog med feedback för att lösa problemet
Upprätthålla kontakten och arbeta proaktivt med kunder, säljavdelning och andra interna parter för att bygga en stark relation
Arbeta i backoffice och vara ett stöd för säljavdelningen
Din profil:
Vi tror att du som söker tjänsten:
har erfarenhet från kundservice tidigare
har förmågan att lätt kunna strukturera, plannera och prioritera arbetsuppgifter när belastningen är hög
har god systemvana, meriterande om du har arbetat med SAP tidigare
tycker om att arbeta administrativt med dator och telefon som arbetsredskap
kan hantera att arbeta under deadlines och stress
bemästrar svenska och engelska flytande i tal och skrift
är en team-player som tycker om att samarbeta
har en hög arbetsmoral och nogrann
har erfarenhet med att arbeta i Microsoft Office-paketet
Låter detta intressant rekommenderar vi dig att du ansöker så snart som möjligt eftersom intervjuer sker löpande, och positionen kan således tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44