OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett genuint intresse för människor och affärer? Önskar du arbeta i ett team med omtänksamma och ambitiösa kollegor? Är du lösningsorienterad och duktig på att bygga relationer samt drivs du av att arbeta i ett högt tempo med varierande uppgifter?
Då är jobbet som konsultchef på Jefferson Wells i Stockholm perfekt för dig! Hos oss väntar ett utvecklande, stimulerande och varierande arbete med många personliga kontakter.
Vi söker en till stjärna i vårt team! Vi kan erbjuda ett starkt varumärke, många goda skratt och kollegor som kommer att hjälpa dig för att du ska känna dig välkommen och trivas i din roll. Vi är ett glatt gäng som har väldigt roligt tillsammans på en arbetsplats där vi gör skillnad för andra människor genom att hjälpa dem ut i arbete.
Som konsultchef på Experis Finance är du en del av ett professionellt team med höga ambitioner. Våra konsultchefer ser det som en självklarhet att ha ett konsultativt förhållningssätt till kunden och att vara ett professionellt stöd till sina konsulter som de har personalansvar för. Med stort engagemang driver du in affärer från start till avslut där du förväntas projektleda hela processen. Rollen som konsultchef är bred och i din tjänst ingår allt från annonsering, search, urval, intervjuer, referenstagning och matchning till kvalitetsuppföljning och coachning av konsulter på uppdrag. Du kommer även att ha det fulla personalansvaret för våra anställda konsulter. Rollen innehåller även mycket kundbearbetning, ta fram offerter och prisförhandling med kund.
Vi kan erbjuda dig ett utmanande och fantastiskt roligt arbete i ett härligt gäng med sociala och engagerade, lagspelande individualister. Vi arbetar med hög delaktighet i verksamheten där du kommer att medverka i allt från affärsplanering till strategi och kundutveckling.
Vem är du?
Du har en förmåga att se helheten och ditt arbetssätt präglas av högt driv och engagemang. Du är resultatinriktad med fokus på medarbetare och affärer. Du är kommunikativ och lösningsorienterad och har inga problem att anpassa dig till förändringar.
Att samarbeta med andra samt hantera flera uppgifter parallellt är helt avgörande för denna roll, du måste trivas i en sådan miljö och själv hitta en bra nivå på strukturen & kunna göra rätt prioriteringar. Även om du ingår i ett team så är ditt arbete också självständigt och du behöver kunna se helheter och förstå övergripande strategier. Du är orädd i kundsituationer och kan hantera eventuella konflikter på ett professionellt sätt.
Vi tror du har:
* erfarenhet från en roll med personalansvar eller arbetsledande funktion
* erfarenhet från tjänsteförsäljning och förhandling med kund
* har god förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift på såväl svenska som engelska
* systemkunnig och goda kunskaper i Teams (eller likvärdigt) och Officeprogram
* meriterande om du har erfarenhet från bemanningsbranschen
Din utveckling hos oss
Det är din egen drivkraft och din ambition som bestämmer hur långt du ska gå. Kompetenskarriär hos oss innebär att vi stöttar dig i din utveckling genom att hela tiden fylla på med erfarenhet och kunskap. Arbetet i vardagen tillsammans med olika talangprogram, över 4 500 interaktiva utbildningar och föreläsningar samt regelbundna utvecklingssamtal hjälper dig att växa i din roll. Vi vill alltid framåt och söker hela tiden nya sätt att lösa problem för våra kunder på en arbetsmarknad som ständigt förändras. Vill du utvecklas tillsammans med oss och se hur bra du kan bli?
Hur söker jag tjänsten?
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar löpande med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig affärsområdeschef Sara Rova på 070-377 12 19 eller sara.rova@jeffersonwells.se
Varmt välkommen med din ansökan!