OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En av våra kunder inom fordonsindustrin har just nu en mycket utvecklande och spännande roll till deras kundtjänst ledig.
I tjänsten ingår att hantera inkommande ärenden via mail, telefon och chat, men även sociala medier för en rad olika innovativa och häftiga produkter. Du kommer även guida kunder via telefon genom deras onlieköp.
Du kommer arbeta i ett team på en härlig och uppskattad arbetsplats hos en av Sveriges bästa arbetsgivare. I rollen kommer du ha stora möjligheter att utmanas och utvecklas. Erfarenhet av tidigare kundtjänstarbete är viktigt att ha med sig, men också din inställning och ambition att ge förstklassig service och på ett professionellt sätt hjälpa kunderna med deras ärenden kommer värderas högt!
För rätt person, med driv, ambition och engagemang finns mycket goda utvecklingsmöjligheter inom olika delområden och att över tid få utökat ansvar.
Teamet, som hela tiden växer, är ett glatt gäng som präglas utav samarbete och en strävan efter att lösa varje inkommande case på bästa sätt.
För att du skall trivas och lyckas i rollen ser vi att du behöver ha ett par års erfarenhet av liknande kundtjänstarbete.
Flytande Engelska och Svenska i tal och skrift är ett krav. Har man dessutom en bra förståelse i norska eller danska, är det ett plus.
Vi erbjuder bra lön och förmåner för rätt person.
Om detta låter intressant, och du passar in på beskrivningen - då vill vi gärna prata med dig och berätta mer!
Ansök genom att skicka in ditt CV till rekrytering@dep.nu