SPÄNNANDE ROLL SOM ADMINISTRATÖR INOM ENERGIBRANSCHEN

SPÄNNANDE ROLL SOM ADMINISTRATÖR INOM ENERGIBRANSCHEN

Arbetsbeskrivning

Är du redo för nya utmaningar och önskar att arbeta i en spännande roll som administratör? Då har vi tjänsten för dig! Vi söker dig som är strukturerad och strävar efter att ge bästa möjliga service. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 80% med start 22-09-01, fram tom 2023-01-31, med goda chanser till förlängning.

Urval och intervjuer sker löpande, tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!


Om tjänsten
Som administratör inom energibranschen hanterar du företagets kundservice. Du ansvarar för planering av verksamhetens kommande projekt, vilket innefattar hantering av såväl adresser, telefonuppgifter som bokningar, kundundersökning och registrering i system.

I din roll kommer du att välkomnas till en händelserik och omväxlande arbetsplats. Du ingår i ett engagerat team som värdesätter en positiv stämning och god gemenskap.


Vem är du?
För att du ska vara framgångsrik i tjänsten som administratör är du strukturerad och självständig. Du tar initiativ, är lösningsorienterad och arbetar bra med andra människor. Du strävar efter att leverera bästa möjliga service och besitter en vilja att hjälpa andra människor.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du är lyhörd och pålitlig. Vi ser att du är prestigelös och är beredd på att arbeta i ett högt tempo. Du som söker har en gymnasieutbildning och meriterande är om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Samtidigt som du kan säkerställa god kvalitet.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jane Carlsson
036-17 32 66
Elin Ohlsson
036-17 32 69
Elin Ohlsson
036-173269
Lisa Eklund
036-173262
Jane Carlsson

Cecilia Arvendal
031-743 20 06
Jane Carlsson
036-173266
Charlotte Järeby Hellman
036-173265
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld

Jane Carlsson
036- 17 32 66

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Jönköping AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2022
  • Ansök senast: 22 juli 2022

Besöksadress

Norra Strandgatan 4, Jönköping
None

Postadress

Norra Strandgatan 4
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024