OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta vid sidan av en VD som driver ett snabbt växande fastighetsföretag och vara med på en spännande resa, där bolaget ska gå in på börsen inom några år?
Var? Marbella men möjlighet till hybrid lösningNär?Start så snart som möjligtAnställningsform?Direktanställning hos vår kund
Om vår kundBolaget ar ett fastighetsbolag med tva huvudsakliga affarsomraden – projektutveckling med nybyggnation av bade smahus och flerfamiljsbostader samt forvaltningsfastigheter. Kunden forvarvar, utvecklar, saljer och forvaltar hallbara fastigheter av hog kvalitet i attraktiva lagen i Stockholmsregionen och i Sveriges tillvaxtorter. Bolaget har idag över 1,7 miljarder i portföljen och förväntas växa till över 5 miljarder inom några år.
Med kunden i fokus, en tydlig vision och med ett starkt personligt engagemang vill bolaget mojliggora for fler manniskor att uppfylla sina boendedrommar. Kunden sakerstaller aven ett langsiktigt agande och fokus pa sina hyresgaster genom sitt bestand av forvaltningsfastigheter. För att säkerställa högsta kvalité ochkontroll äger företager hela kedjan– fran forvarv av mark till projektering, produktion och forvaltning. Genom affärsmodellenstar företaget pa en stadig grund och skapar ett langsiktigt varde for vara kunder, agare och samarbetspartners.
Om Rollen:
Du kommer att utgå från elegant inredda kontor i Marbella, i nära anslutning till Puento Romano och Golden mile och sitta tillsammans med VDn vissa dagar i veckan när VD är i Spanien, halva tiden är VDn i Sverige. Det kan förekomma behov att du reser till Sverige när VDn är vid enstaka tillfällen per år.
Som VD-assistent arbetar du högt uppe i organisationen och befinner dig i händelsernas centrum. Du behöver ha stor insyn i och stor förståelse för affären och blir mer business partner än sekreterare. Du arbetar i en serviceinriktat och bred roll och du kommer att utgå från kontoret i Marbella.I rollen som VD-assistent arbetar du supporterande och proaktivt för att underlätta VD vardag och har en naturlig fallenhet för detaljer och det lilla extra. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att sköta bokningar av resor, hotell och restauranger samt rapportera utlägg. Du bokar möten där du planerar och koordinerar VD:s kalender med utgångspunkt att skapa en produktiv och hållbar arbetsdag. Du förväntas även proaktivt planera och bereda för företagsbegivenheter såväl internt som externt.För rätt person finns möjlighet att utveckla rollen på sikt, därav ser vi gärna att du kommer med egna idéer och förbättringsförslag samt ser hur du på andra och nya sätt kan underlätta vardagen för din chef.
Att driva ett företag betyder stor variation och ingen dag är den andra lik. För denna roll kommer samarbetet vara helt avgörande för hur framgångsrik du kommer att bli i rollen.
Arbetsuppgifter:
Driver, koordinerar och planerar både interna och externa events
Förbereder och supporterar under möten med luncher, fika och övrig service
Stötta VDn i dennes privata åtagande
Kontakt med investerare och andra intressenter över mejl och telefon
Övrig ad-hoc, administration och support till VD
Administrerar bolaget bil/ar och hämtar i mån av behov upp kunder, kollegor eller VDs familjemedlemmar
Vem är du?
Vi ser gärna att du är strukturerad, noggrann och drivs av att få supportera och leverera bra service med kvalitet i fokus. Du trivs i en roll där du självständigt kan driva ditt arbete framåt och strävar alltid efter att ligga steget före. Du är inkännande, social och nyfiken och vill hela tiden utvecklas. När du ställs inför en ny uppgift ser du till att anskaffa dig kunskapen för att utföra arbetet till god kvalité.Rollen kräver att du är prestigelös och hugger tag där det behövs. Detta gör du på eget initiativ och har ett gott öga för detaljer och ser vad som behöver göras.Du besitter en hög känsla för service där du alltid sprider energi. Som person är du varmoch bidrar till en god stämning mot alla du kommer i kontakt med. Du förstår vikten i att du inger ett gott första intryck för hela bolaget genom ett professionellt bemötande. Du är flexibel, lösningsorienterad och bra på att prioritera och kan snabbt ställa om i ditt arbete.
Krav:
B-körkort
Svenska och engelska i både tal och skrift
Bosatt i Marbella eller närområdet
Kunskap i Office-paketet
Starkt meriterande:
Kunskaper i spanska
Erfarenhet av liknande roller
Erfarenhet av serviceyrken
Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!
Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.
Låter det intressant?Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se
Vid frågor, kontakta Mattias Nordström på Mattias@deltaconsulting.se eller 076-104 3429.Välkommen med din ansökan!
Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson