OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta i helpdesk eller med support och är nu på jakt efter ett utvecklande och spännande supportuppdrag? Är du dessutom en serviceminded person som är intresserad av att bredda och fördjupa dina kunskaper? Då kan det här vara uppdraget för dig!
Beskrivning
Perido söker nu för en kunds räkning en helpdeskmedarbetare till en förening som arbetar gentemot bostadsgäster. Deras vision är att arbeta för att människor ska ha ett tryggt boende och ska uppnå detta genom att bland annat svara på bostadsfrågor, opinionsbildning och genomföra förhandlingar. Föreningen har kontor bara någon minuts resa med tunnelbanan, strax söder om Stockholms innerstad.
I detta meriterande och spännande uppdrag jobbar du med att via mejl och telefon ta emot ärenden, registrera incidenter och lösa problem. Uppgifterna kan bland annat vara att sköta AD, administrera användarkonton, och göra lättare felsökningar. Här får du även möjlighet att visa upp dina Windows Server-kunskaper då företaget använder sig av Windows Server 2000 och 2008 som plattform. Viktigast är att du har goda nätverkskunskaper, samt att du har en god förmåga att hantera människor och ge ett positivt och gott intryck. Vidare tror vi att du är en nyfiken person som vill lära dig allt du kan om de system du kommer i kontakt med så att du kan bredda och fördjupa din kompetens. Låter det här som tjänsten för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Minst gymnasieutbildning med IT-inriktning
- Minst 1 års erfarenhet av att arbeta med support
- Goda nätverkskunskaper
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Tillträde 1 augusti, uppdragstid 3 månader med goda möjligheter till förlänging eller fast anställning. Heltid, månadslön.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 8925DB i ämnesraden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
8925DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se