OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du smidig och korrekt i ditt arbetssätt och tycker om när du får hjälpa människor? Är du en erfaren användare av Officepaketet? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en supporttekniker till ett uppdrag på ett eftertraktat statligt verk. Tjänsten är placerad i verkets centrala lokaler mitt i Stockholm.
I den här tjänsten kommer du att agera support gentemot flera tusen användare världen över. Ärenden som kommer in är av väldigt varierande karaktär och du kommer att hjälpa till med frågor gällande allt från lösenord och nätverk till Officepaketet ex. Word och Exchange. Vi tror att du som är intresserad av tjänsten har en förståelse för allmänintresse och är lyhörd inför användarnas behov. För dig som har ett brinnande intresse för IT och tycker om att dela med dig av dina kunskaper är detta en rolig tjänst som erbjuder mycket variation. Du kommer i tjänsten möta många olika spännande kunder där din korrekthet och sociala förmåga kommer att komma väl till pass. Arbetet sker i skift. Varmt välkommen med din ansökan!
Fullständig säkerhetskontroll kommer att ske av den sökande som får tjänsten.
Kravprofil
- Eftergymnasial utbildning inom IT
- Erfarenhet från arbete som supporttekniker, gärna statligt
- Erfarenhet av arbete med Sharepoint
- Mycket god kunskap i MS Office-paketet, MS XP samt Exchange
- God kunskap i Vista
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 1179CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
1179CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se