OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Talar du flytande spanska och franska och är en telefonvan och serviceinriktad person som söker en ny utmaning i ett växande företag i internationell miljö? Då är detta en spännande möjlighet för dig!
Du kommer huvudsakligen att besvara inkommande telefonsamtal och e-mail från företagets spanska och franska kunder. Då du dagligen har kontakt med företagets kunder kommer du att fungera som ambassadör för EasyPark och arbetsuppgifterna består i att hjälpa kunder via telefon och mail med allt rörande deras parkeringstjänster. Detta innefattar kundsupport, vägledning, frågor och svar samt ärendehantering samt löpande administration kring aktuella ärenden. Viktigast av allt är att ge den suveräna service som alla våra kunder är värda.
EasyParks franska och spanska kundservice har öppet vardagar 9.00-17.00 . Då tjänsten är på heltid finns möjlighet till viss flexibilitet gällande när du börjar och slutar de dagar möten inte hålls innan öppning.
Start för denna tjänst är omgående.
Om företaget
EasyPark Group är en ledande aktör inom digitala tjänster och fokuserar på att skapa världens bästa marknadsplats för parkeringar – en vision lik Uber’s och dess sätt att transformera taxi-branschen. EasyPark-appen, som låter förare hitta och betala för sin parkering samt ladda sin elbil, är bolagets flaggskepp. Den är för tillfället tillgänglig på 11 europeiska marknader samt i Australien. EasyPark räknar sin användarbas i miljoner och har en tre-siffrig årlig tillväxt. EasyPark har sitt huvudkontor i Stockholm och företaget har globalt över 250 medarbetare.
Din profil
Vi söker dig med högt servicetänk, god telefonvana och som är naturligt ansvarstagande och självgående. Du har självklart ett trevligt bemötande och det är meriterande med erfarenhet av någon form av kundservicearbete, men det är inget krav. Tempot i kundservicen kan variera och du är van vid att hantera intensiva perioder likaväl som att ta initiativ till utvecklingsaktiviteter när arbetsbelastningen är lägre.
EasyPark sitter i trevliga lokaler vid Värtahamnen, men kunderna återfinns i Spanien, Italien och Frankrike. Du kommer att ingå i en servicefunktion som arbetar mot alla dessa marknader men med ett fokus på Frankrike och Spanien. Ett krav är därför att du talar flytande franska och spanska (samt engelska för intern kommunikation på kontoret); kan du även italienska, svenska, norska eller danska är detta meriterande men inget krav.
Hos EasyPark får du möjlighet att växa in i ett bolag som är under tillväxt, och där dina språkkunskaper och servicekänsla kommer till god nytta. För rätt person finns även goda chanser att växa in i bolaget och få ett utökat ansvar.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig konsultchef Malin Ryholt på telefon 076– 875 11 46 eller malin.ryholt@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Ryholt
Malin Ryholt
08-445 43 44
Malin Ryholt
076-875 11 46
Malin Ryholt
076 875 11 46
Malin Ryholt
08 445 43 44
Pernilla Blennow
Malin Ryholt
0768751146
Malin Ryholt
084454344
Emily Higgins
073 365 68 32
Margareta Meek