OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar nu efter en ny kvinnlig personlig assistent som ska jobba måndag-fredag kl. 9-15.
För att passa för och trivas med den här tjänsten så ska du vara lyhörd, flexibel, glad och självständig. Du pratar spanska och svenska, har erfarenhet inom personlig assistans eller vården. Det är meriterande om du bor nära Saltsjö Boo. Den personliga lämpligheten är avgörande.
Körkort är ett krav.
Kunden du ska jobba hos är en kvinna som har grav afasi och behöver hjälp med komunicering samt med förflyttningar, personlig hygien och vardagliga hushållssysslor (som mat, påklädning, träning osv.).
Vi tillämpar löpande urval så är du intresserad av tjänsten bör du söka omgående.
I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd.
Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.
Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74