OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
¿Te interesa la comunicación y hablas español y sueco con fluidez?¿Te apasiona el buen servicio y quieres trabajar en un rol de apoyo amplio en una empresa líder? Entonces ahora tienes la oportunidad de ser parte de la expansiva empresa tecnológica Tyra!
Vi söker nu en Customer Support som kan kommunicera på både svenska och spanska i tal och skrift.
Vår kund Tyra har kontor i Lund och Madrid där du kommer vara länken mellan de två teamen. Vi letar efter en professionell och serviceminded person som tycker om att arbeta i en internationell och kvalitétsdriven arbetsmiljö. Vi söker dig med en god känsla för service, en utmärkt samarbets- och problemlösningsförmåga samt har förmågan att sätta kunden i fokus.
Ditt primära fokus är att hantera inkommande samtal och mail både på den svenska samt den spanska marknaden åt bolagets kunder. Kunderna består av privatpersoner och förskolor.
Vid lugnare tidpunkter finns det möjlighet att vara med och utveckla processer och komma med nya idéer för bolaget.
Vi söker dig som:
Alltid vill leverera med hög kvalité.
Kommunicerar obehindrat på svenska och spanska.
Har goda teknikkunskaper om telefoner och applikationer.
Meriterande om du har erfarenhet av service sedan tidigare.
Du är:
Noggrann, pedagogisk, tålmodig och initiativtagande.
Bekväm med ett varierande arbetstempo, från högt till lågt.
Om Tyra:
Tyra är ett snabbt växande mjukvaruföretag. De tillhandahåller mjukvara som möjliggör bättre kommunikation och planering mellan lärare, föräldrar och barn på förskola. Tack vare deras användarvänliga lösning kombinerat med god kundservice är de marknadsledande i Sverige.
För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter, här blir du en del av ett entreprenöriellt bolag med fortsatta internationella ambitioner.
Se deras presentationsvideo här: 👇
https://youtu.be/lmOUALc9sfg
"Helt fantastiskt, vi har nu samlat allt i en lösning och det underlättar för både oss och våra föräldrar. Så 5 stjärnor åt TYRA och deras fantastiska support" / Mari Alemo, ägare och rektor Snurran
Övrigt:
Omfattning: 100%
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placering: Lund
Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag.
Stor vikt kommer att läggas vid ditt intresse för tjänsten.
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Detta är en direktrekrytering som hanteras av Academic Solutions och alla frågor kring
tjänsten hanteras av Academic Solutions enligt kundens önskemål.
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Julia, julia.collijn@academicsolutions.com
Vi ser fram emot din ansökan!