OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Förteget grundades 1951 och har idag 25 000 medarbetare globalt. Bolaget är ledande inom förpackningsindustrin, med huvudkontor i Lund. Förpackningarnas syfte är att hålla innehållet säkert, göra det lättillgängligt och bidra till en lång produkthållbarhet. I skapandet värdesätter förteget innehållet, människan och planeten.
Företaget tar ett stort ansvar gällande miljön och följer en välutvecklad hållbarhetsstrategi. För att säkerställa medarbetarnas välbefinnande arbetar företaget med olika program och utbildningar som sträcker sig globalt, för att bidra till hållbara arbetsplatser och friska medarbetare.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att tillhandahålla IT-support för användares IT-miljö på distans där några av dina främsta verktyg kommer att vara telefon, webbchat och fjärrverktyg. Du kommer att tillhöra ett kundtjänstteam där alla tillsammans har ett gemensamt ansvar för att hantera kundärenden. Vidare kommer du att identifiera och åtgärda eventuella problem och arbeta kontinuerligt med förbättringsmöjligheter. Utöver detta kommer du att uppdatera information på servicedesk-webbportalen och utbilda och informera användare i syfte att dessa ska bli mer självständiga.
• Tillhandahålla support för användare.
• Identifiera och åtgärda eventuella problem och arbeta kontinuerligt med förbättringsmöjligheter.
• Utbilda och informera användare.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av att arbeta med kundsupport, telefon och webbchat
• Grundläggande teknisk förståelse eller intresse
• Goda kunskaper i Officepaketet, OneDrive och Teams.
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på spanska, samt på svenska och engelska
Din stryka ligger i att hjälpa andra och du trivs i en stöttande roll där du får ge service till andra. När någon ber dig om hjälp är du tillmötesgående och delar gärna med dig av din kunskap. Du är flexibel vilket innebär att du kan anpassa ditt arbete och beteende efter olika personer och situationer. Som person är du nyfiken och tycker det är roligt att lära dig nya saker. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, därför är det viktigt att du gillar att arbeta tillsammans med andra. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter vilket innebär att du tar mycket eget ansvar och självständigt driver ditt arbete framåt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, support, kundsupport, customer support, spanska, Svenska, engeslak, it-support, heltid, Lund, Skåne
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund