OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TietoEvry.
Om företaget:
TietoEvry är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundtjänstmedarbetare tillhör du avdelningen som supporterar privatkunder från ett femtiotal banker i kortrelaterade ärenden. Du ansvarar för att besvara ärenden där kunderna talar spanska, svenska och engelska. Du sitter uppkopplad mot inkommande telefoni och svarar exempelvis på frågor gällande transaktioner, auktorisation samt ärenden som exempelvis gäller spärrning och aktivering av kort. Du sitter även med viss utgående telefoni i de fall du behöver kontakta kund eller bank. I början av din anställning erbjuds du en gedigen introduktion.
• Svara i telefon samt administrera ärenden
• Hjälpa spansk-, svensk- och engelsktalande kunder
• Stötta kunder i frågor gällande transaktioner, auktorisering, spärrning och aktivering av kort
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av kundservice
• Goda kunskaper i spanska, svenska och engelska, både i tal och skrift
• Meriterande med erfarenhet av CRM- eller affärssystem
• Meriterande med erfarenhet av kundtjänst, gärna inom banksektorn
För denna tjänst är dina personliga egenskaper av största vikt. Du som söker bör ha en god vana av att ge en mycket bra service till kunder och kan hantera både stressiga och lugna kundsituationer. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. I denna tjänst är det dessutom viktigt att du vågar ställa frågor till dina kollegor. Som person värderar du att ha ett bra samarbete med dina kollegor. Därtill har du en förmåga att arbeta strukturerat med ärenden och kan planera din tid väl. Till det hör även att kunna rapportera och dokumentera om problem uppstår. Slutligen har du en känsla för att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och trivs med att arbeta disciplinerat mot uppsatta deadlines.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Solna med möjlighet till hybridarbete
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund