OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Electrolux Professional erbjuder professionella tvätt- och kökslösningar till kunder över hela världen, från restauranger, hotell och flerbostadshus till sjukvård och andra serviceverksamheter. Genom 2 000 servicepartners i 140 länder förbättrar vi våra kunders dagliga verksamhet med energi- och resurseffektiva, innovativa och väl designade produkter. År 2013 omsatte Electrolux Professional 640 miljoner euro med 2 600 anställda, 7 fabriker och över 1 000 återförsäljare. För mer information, besök www.electrolux.com/professional
Objectives
We are now looking for a new member to our Customer Care team. The position is located in Ljungby.
Responsibilities
- Assist the Product Manager with some specific projects: define list of Spares, Accessories & Consumables, Detergents; creation of marketing tools (pictures, documentation, ?)
- Data base updating (Product Master, Chemicals Register, Customer Master, eCom, ?)
- Conduct simple survey, benchmark
- Assist the Customer Care group in its daily work
Reporting to
Head of Customer Care
Competencies needed
Flexible & organized; you should be able to work with several tasks at the same time.
Open-minded and social; you will be requested to be in contact with internal and external partners.
Languages: Fluent Swedish and English in both writing and speaking.
You should be able to work in Word, Excel and Power Point.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsspec. Sofia Dahl
0372-66171
Design manager Electronics Ragnar Jawerth
+4637266142
Unionen ordförande Ingolf Larsson
+4637266376
Servicechef Maurizio Orlacchio
0372-66574
Rekryteringsspec. Sofia Dahl
0372-66171
Manager Primary Development Mattias Johansson
0372-66 251
Unionen Ingolf Larsson
0372-66 376
Sveriges Ingenjörer Ingelöv Englund
0372-66 380
Rekryteringsspec. Sofia Dahl
0372-66 171
UNIONEN Ingolf Larsson
0372-66376