Specialist inom Betaltjänster

Specialist inom Betaltjänster

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Företaget kommer attpresenteras vid eventuell intervju.
Din roll
I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa en smidig och effektiv användning av betaltjänster för företagets kunder. Du får även möjligheten att successivt ta på dig ett större ansvar inom teamet och bidra till dess utveckling.
Teamet har som huvuduppgift att utveckla programvara för parkeringsautomater, vilket inkluderar att konfigurera och implementera nya systemuppsättningar och göraAPI-integrationer samt att ta emot ärenden från kunder via ärendehanteringssystemet. Teamet ansvarar även för att genomföra kvalitetskontroller av bankinställningar för att säkerställa att allt fungerar korrekt.
I rollen kommer du få möjlighet att ta ett större ansvar för teamet, vilket även innebär att habreda kontaktytor både internt ochmed kollegor i andra länder. Du kommer också ha dialog med kunder och andra intressenter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera förfrågningar från säljare, kunder och supportteam
Utföra bankinställningar och konfigurationsändringar i våra system
Stödja och felsöka frågor relaterade till bank, program och terminaler
Bistå produktchefer och säljare med specialistkunskap för skräddarsydda lösningar
Kommunicera med banker kring kortinlösenavtal
Ta en ledande roll i teamet!

Din profil
Denna roll kräver en teknisk ochdriven person med förmåga att arbeta självständigt och i teamsamt bygga starka relationer med kollegor i olika länder. Vi ser att du är kommunikativ, ansvarstagande och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt!
Vi ser att du:
Tidigare arbetat i en teknisk roll som teknisk support
Har haft erfarenhet av teamledaransvar eller arbetat i en liknande roll
Godakunskaper i Microsoft Office, främstExcel
Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande:Kunskaper i XML-programmering
Meriterande: Kännedom om PCI-krav och GDPR

Företaget har sitt kontor i Kista och detta är en direktrekrytering där vi på Clevry ansvarar för rekryteringsprocessen.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar företaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på linnea.tylenius@clevry.com.Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2024
  • Ansök senast: 16 februari 2025

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

1 line support

1 line support

20 december 2024