OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till vår omtyckta kund söker vi en Ekonomiadministratör till en bred och spännande roll. Hos vår får du möjlighet att arbeta på ett internationellt företag med produkter inom medicinteknik som gör skillnad, på riktigt.
Uppdraget och tjänsten
Vår kund behöver hjälp med att lösa strukturella utmaningar kring obetalda fakturor och det är här du kommer in som en viktig stödfunktion. I denna roll kommer du ha ett stort fokus på att följa upp obetalda leverantörsfakturor och i projektform utreda, identifiera och föreslå lösningar på strukturella problem. Vår kund arbetar nordisk så det innebär att kontakt och kommunikation förutom Sverige kommer inkludera Danmark, Norge och Finland. I rollen kommer du även ha kontakt med företagets shared service center i Polen.
Här får du chansen att ingå i en organisation med god dynamik och positiva medarbetare som trivs på sin arbetsplats. Att företaget dessutom sitter i trevliga och moderna lokaler i Marievik med utsikt över vattnet är ju helt klart ett stort plus. Varför inte ta en skön lunchpromenad längs med Årstaviken och kanske till och med ta ett dopp från bryggan? Är du en badkruka? Inga problem - det är helt okey att bara ta med sig sin lunch och njuta i solen på land. Dock kanske detta blir mer aktuellt under nästa sommar då de flesta under rådande omständigheter främst jobbar hemifrån. Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och förväntas pågå 6 månader med möjlighet till förlängning.
Arbetsuppgifter
I den här spännande och utmanande rollen får du möjlighet att fördjupa dina kunskaper kring projekt och förbättringsarbete och du kommer bland annat ha dessa arbetsuppgifter:
• Uppföljning av obetalda leverantörsfakturor
• Projekt kring att lösa återkommande strukturella problem med obetalda leverantörsfakturor; observera, analysera, utreda, identifiera lösningar och presentera dessa till kollegor internt och externt till shared service center
• Attestera leverantörsfakturor
• Biladministration (leasingbilar via leverantör), support till anställda kring tex förmånsfrågor och reseräkningar samt rapportering till lönavdelning
• Kreditkortsadministration; superuser kontakt med leverantör och utbilda kollegor kring kortanvändning
Din bakgrund
För att passa och göra succé i rollen ser vi gärna att du har:
• Erfarenhet av leverantörsreskontra och gärna i någon form av förbättringsprojekt
• Erfarenhet av samarbete med shared service center är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Erfarenhet av SAP är meriterande
• Mycket goda/Flytande kunskaper i svenska och engelska
Personligt
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker efter dig som trivs i en internationell miljö, har ett stort driv och tar egna initiativ. Du är noggrann, analytisk, lösningsorienterad och kommunikativ samt är bra på att sälja in dina lösningar på problem.
Varaktighet/Arbetstid
Varaktighet: Omgående med start så snart som möjlighet och förväntas minst sex månader
Arbetstider: Mån-Tors 8-16:30. Fre 8-16.
Intresserad av tjänsten?
Vad kul! Sök tjänsten redan i dag. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Becton Dickinson
Becton Dickinson (BD) är ett globalt medicintekniskt företag som arbetar med att förbättra medicinsk upptäckt, diagnostik och leverans av vård genom Advancing the world of health. De arbetar för att öka säkerheten för patient och vårdpersonal samt utveckla teknik som möjliggör medicinsk forskning och kliniska laboratorier. Becton Dickinson erbjuder innovativa lösningar som hjälper till att främja medicinsk forskning och genomik, förbättra diagnos av infektionssjukdomar och cancer, förbättra medicinering, främja infektionsbekämpning, utrusta kirurgiska och interventionella procedurer samt stödja hanteringen av diabetes.
BD har sitt nordiska huvudkontor i Marievik i Stockholm. De sitter i nya och fräscha lokaler med utsikt över vattnet. Becton Dickinson AB har dotterbolag i Danmark, Finland och Norge och sitt centrallager i Belgien där det mesta av distributionen utgår i från. På huvudkontoret i Stockholm finns utöver kundserviceavdelningen även sälj- och marknad, IT, HR samt ekonomiavdelning.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling