Specialist inom teknisk förvaltning, Stockholm

Specialist inom teknisk förvaltning, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Kunden söker nu en specialist med kompetens inom teknisk förvaltning. Anledningen till resursintaget är främst att höja den allmänna kompetensnivån samt att förbereda inför nya avtal inom teknisk förvaltning av anläggningar. Specialisten ska både ha strategisk höjd och kunskap inom ISO 55 000 och detaljerad kunskap gällande förvaltning och användning av underhållssystem.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Certifierad inom ISO 55000
- Minst 10 års chefserfarenhet av Teknisk förvaltning inom Fastighets- eller infrastrukturbranschen
- Minst 10 års erfarenhet av att arbeta med Asset Management system
- Minst 5 års erfarenhet inom förändringsledning


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 5 års erfarenhet som Fastighetsförvaltare
- Implementerat ISO 55000 i en organisation


Önskemål om personliga egenskaper:

- Strukturerad
- Noggrann
- Lösningsorienterad
- God samarbetsförmåga


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 augusti 2022
  • Ansök senast: 18 augusti 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Biträdande enhetschef

Biträdande enhetschef

3 november 2023

Driftchef

Driftchef

25 oktober 2023