Specialist på Applikationssupport

Arbetsbeskrivning

Är din passion kundservice i världsklass och tekniska system? Då kanske du har hittat ditt drömjobb! Som applikationssupportspecialist för Aditro HR kommer du att arbeta nära andra enheter inom bolaget, som spindeln i nätet för att lösa våra kunders problem och frågor. Vi är på en spännande förändringsresa inom avdelningen Customer Experience (CX) och du kommer få stora möjligheter att vara med att påverka din, ditt teams och våra kunders upplevelser.

Vi arbetar efter mottot: Ett Team. Ett uppdrag. Nöjda kunder.

Ditt arbete

Du kommer att arbeta som applikationssupport i Aditro HR People & Talents, och är en del av vårt supportteam. Huvudansvaret är att säkerställa stötta och hjälpa Aditro’s kunder framåt i det digitala HR-verktyget och våra kringliggande produkter. Detta inkluderar både ärendehantering, samtal och möten med kunderna.

Du strävar efter att göra våra kunder nöjdare och tänker ständigt på hur vi kan förbättra vår kundupplevelse.

ServiceNow är vårt huvudverktyg för kundhantering och det är där vi hanterar våra frågor och har vår kunskapsbas. Andra arbetsuppgifter:


• Hantera inkomna ärende och fördela ut dessa
• Analysera och bearbeta frågor/beställningar
• Löpande kommunikation med kunder, med fokus på god kundservice och kundens bästa
• Kommunikation med andra grupper inom Aditro

Denna roll kommer vara placerad i Sundbyberg eller Norrköping.

Om dig

Du har förmodligen arbetat inom support, gärna med teknisk inriktning och vill vidareutveckla dina färdigheter inom detta område. Ditt mål är att ge bästa möjliga serviceupplevelse, samtidigt som du ständigt funderar på hur vi kan vidareutveckla vår service och som team.

Dina huvudspråk är svenska och engelska så du måste kunna kommunicera på hög nivå på båda språken.

Vi tror att du kan ha en bakgrund inom IT, eller kanske inom HR som superanvändare av ett HR-system.

Det är viktigt att du har öga för detaljer och du trivs när du får dyka in komplexa frågor och hitta grundorsaken till ett problem. När du har hittat lösningen kan du på ett pedagogiskt sätt förklara denna.

Passar vi dig?

Vi erbjuder en arbetsgrupp med högt i tak och där vi arbetar tillsammans för att nå teamets och företagets mål. I supporten är inga frågor för dumma att ställa! Vi letar efter dig som är intresserad av att ständigt förbättra dig, dina kollegor och våra kunders upplevelser.

Du kommer få möjlighet till att påverka och delta i vårt spännande förändringsarbete!


Aditro är en av de ledande leverantörerna av HR- och lönesystem samt löneoutsourcing i Norden. Genom att kombinera nästan 60 års erfarenhet med dagens mest avancerade mobilteknologi, förändrar Aditro hur HR och lön fungerar.

Aditro är en del av SD Worx med mer än 76 000 organisationer som litar på deras +75 år av erfarenhet. SD Worx erbjuder HR- och lönelösningar för 150 länder, beräknar löner för ungefär 5 miljoner anställda och rankas bland världens 5 största. De mer än 5 300 anställda på SD Worx finns i 16 länder; Belgien, Österrike, Estland, Finland, Tyskland, Irland, Luxembourg, Mauritius, Nederländerna, Norge, Polen, Spanien, Sverige, Schweiz, och England.

Mer information på www.sdworx.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aditro
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2021
  • Ansök senast: 8 januari 2022

Liknande jobb


IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024