Specialist Pris, Produkt och intäktssäkring - Interim

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi på NXT Interim nu efter en Specialist Pris, Produkt och intäktssäkring
Vår kund har under de senaste åren utvecklats i högt tempo och står nu inför följande fokusområden:
Moderniserad process för produktkonfiguration och prisuppdateringar
Förstudie inklusive Proof of concept 
Utveckling av IT-verktyg samt arbetssätt för intäktssäkring genom visering och tilläggsavgifter
 
Arbetsuppgifter och ansvar
Insatser för ökad maskinell visering
Utredning tjänstens viseringsapp
Minimera antalet viseringsappar
Uppföljning och hantering av tilläggsavgifter
Samverkan med ägarnas kontrollverksamhet 
Konfiguration och prisuppdateringar 
Eventuell lansering av nya produkter och förstudier
 
Krav
Minst tre tidigare uppdrag, alternativt minst 3 års erfarenhet, av att arbeta i offentlig förvaltning.
Minst ett tidigare uppdrag som omfattade kravställning avseende utveckling och förvaltning av IT-verktyg för visering och intäktssäkring.
Minst ett tidigare uppdrag som omfattade uppföljning och kravställning avseende biljettkontrollverksamhet.
Minst två tidigare uppdrag som omfattade kravställning avseende utveckling och/eller förvaltning av biljettsystem och/eller försäljningskanaler.
 
Meriterande
Minst ett tidigare uppdrag där det ingick att utveckla och/eller förvalta köp- och resevillkor inom kollektivtrafikbranschen
Minst ett tidigare uppdrag som omfattade kravställning vid upphandling av betaltjänstlevarantör (PSP).
Minst ett tidigare uppdrag där det ingick att jobba med Samtrafikens BoB-standard.
 
Personliga egenskaper
Uppdraget ställer krav på god vana att administrera och dokumentera. Du kommer att ha många kontaktytor både inom och utanför den egen organisation, varför de lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom att du har god samarbetsförmåga, arbetar strukturerat och självständigt, är en god kommunikatör, att du är prestigelös och lösningsorienterad samt att du lägger vikt vid att leverera med noggrannhet, tydlighet och med kvalitet.

För att lyckas med uppdraget behöver du ha en omfattande erfarenhet av och förståelse för de komplexa samband och förutsättningar som finns inom kollektivtrafikens digitala biljett- och betalsystem. Vana av att jobba med Samtrafikens BoB-standard är starkt meriterande.
 
Tidplan och omfattning
Start: 2022-12-19 eller snarast möjligt
Slut: 2023-06-30 med option på förlängning: 6 mån * 2
75 % av heltid (40 h/vecka)
 
Visst låter detta som ett spännande uppdrag?
Sök redan i dag så berättar vi mer. Vi behöver en ansökan inkluderat ett svenskt CV som matchar vår kunds önskemål. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan då vi behöver komplettera med mer information och anbudstiden är kort.

NXT Interim och NXT Rekrytering är ett nischat och innovativt företag som är verksamma inom konsult och rekryteringsbranschen. Vi är verksamma inom HR, IT, och Finans och har 20 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder våra konsulter bl a sjukförsäkring, remote-arbetsplatser och flera andra förmåner som förgyller deras vardag. Vid projektanställning tillämpar vi kollektivavtal.
Vi ser framemot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NXT Interim Stockholm AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 december 2022
  • Ansök senast: 15 december 2022

Liknande jobb


25 november 2024

Portfolio Manager VCE

Portfolio Manager VCE

25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024