OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trygg-Hansa har runt 1700 medarbetare på 20 orter i landet och vi ingår sedan 2007 i internationella RSA - en av världens sex ledande försäkringskoncerner. Läs mer om Trygg-Hansa på www.trygghansa.se. Följ oss på Facebook: www.facebook.com/trygghansa (http://www.facebook.com/trygghansa) och LinkedIn: www.linkedin.com/company/trygg (http://www.linkedin.com/company/trygg)-hansa.
Tjänsten
Trygg-Hansa har hjälpt och underlättat för människor i nära 200 år, möjliggjort för våra kunder att leva fullt ut och hjälpt till att återuppbygga tillvaron när något har hänt. I generationer har vi stått för nytänkande i försäkringsbranschen. När vi nu utvecklar marknadens bästa kundupplevelse följer vi inte bara en stolt tradition, tillsammans med våra medarbetare vill vi vara med och forma framtiden.
Trygg-Hansas mål är att bli Sveriges bästa försäkringsbolag 2020 och för att nå dit genomgår vi nu en stor förändringsresa inom digitalisering. Nu har du möjligheten att bli en del av denna resa och bidra till vår framgång.
Till Automationteamet söker vi nu en Specialist/Systemadministratör till automationsroboten CAI/MAI
Automation är en del Skador som ingår i Supply Chain & Automation. En del av Automation uppdrag är att administrera och utveckla Skadors automatiserade processer. CAI/MAI är ett system som automatiskt granskar och hanterar inkommande kostnadskalkyler från entreprenörer och bilverkstäder som ska utföra skadereparationer.
Som systemadministratör arbetar du med konfiguration och testning av systemet.
Arbetet går ut på att optimera de automatiserade flödena för att uppnå bästa möjliga kostnadskontroll, processkvalitet samt en hög grad av automation. Mycket av arbetet innebär analyser av data samt att tillsammans med ett utvecklingsteam identifiera och bygga lösningar till utökad och förbättrad automation. Du kommer att ha en nyckelroll i att driva utvecklingen av CAI/MAI regler och plattform genom de korsfunktionella utvecklingsteamen för respektive system.
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du har lätt för att arbeta tillsammans med andra även om du oftast jobbar självständig med analys och problemlösning. Som person är du intresserad av teknik och processer i kombination. Du är mycket strukturerad och har en stark förmåga att på egen hand driva utvecklingen framåt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Justera existerande regler
Bygga nya regler
Test och driftsättning
Felsökning
Ansvar för regelstrukturer och datahantering
Analys av relevant data med syfte att optimera automation och processflöden
Rapportering
Deltar i arbetet att kontinuerligt utveckla plattformen
Tjänsten är placerad i Malmö.
Kvalifikationer
Har god IT kunskap och gärna tidigare erfarenhet av konfiguration.
Är analytisk med siffror och har gedigen erfarenhet och kunskap i Excel och ev. analysverktyg som till exempel Qlik eller liknande.
Har lätt för att förstå processer och flöden.
Erfarenhet av fordonsbranschen eller bygg är ett stort plus.
Du är kreativ problemlösare med förmåga att hitta lösningar.
Har en stark känsla för kvalitet.
Du lever och uppmuntrar våra expectations:
Be curious Lyssna, titta, utforska, prova nytt, tänk annorlunda
Shout out & make things better Var modig, se möjligheter, ge inte upp, rätta till, inspirera
Be team spirited Lyssna, ta ansvar, involvera, engagera, var ödmjuk
Keep our commitments Var tydlig, ta ansvar, informera, agera, ta beslut, leverera
Be you and be big hearted Bry dig om, respektera, känn efter, var dig själv, försök förstå
Sist men inte minst kommer ditt arbete att präglas av Trygg-Hansas kulturresa till att bli Bästa servicebolaget 2020. Vi är fast beslutna om att göra betydande insatser för att förbättra kundernas upplevelse i motorskador.
Vi ser gärna kvinnliga sökande till rollen för att jämna ut könsfördelningen i gruppen.
Trygg-Hansa samarbetar med Experis i denna rekrytering. För ytterligare information om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Marie Ståhl på 040-660 63 08 . Då urvalet kommer att ske löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt, dock senast 3 maj 2017. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!
Fackliga kontaktpersoner
Facklig representant för SACO; Per Karlsson, tel: 075-243 17 75 och för FTF; Frida Hermansdotter, tel: 070-168 28 18.