OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HRX Sverige AB är ett internationellt transportföretag med bolag i 7 länder. Totalt är vi c:a 250 medarbetare och omsätter 20 MEUR. Till vårt kontor i Frihamnen, Gärdet söker vi nu positiva, pigga och utåtriktade personer som vill arbeta med kundservice. Som speditionsassistent kommer du att hantera ärenden via samtal och mail samt bistå med administrativa uppgifter. Du kommer arbeta i en bra grupp med trevlig och glad stämning som har möjlighet att påverka sin arbetsmiljö. Vem är du? Du har kanske tidigare erfarenhet av spedition, kundservice och/eller ordermottagning och trivs med att ge god service till kunder. Du har goda allmänna datakunskaper och dataförståelse samt goda kunskaper i engelska som är vårt koncernspråk. Som person är du flexibel och öppen. Du har ett gediget ordningssinne, lätt för att lära och tar gärna egna initiativ. Du tycker om utmaningar samt har en förmåga att anpassa dig till nya miljöer. För oss är det viktigast att hitta personer med rätt kompetens och personliga egenskaper för varje tjänst och vi välkomnar alla sökande som uppfyller våra krav oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Urval och intervjuer av kandidater sker löpande, har du några frågor angående tjänsten så kan du kontakta kontakpersonen. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Speditionsansvarig Mart Maandi
08-442 83 22
Peter Ikonomidis
08-442 83 21
070-723 33 30
CEO Jussi Akela
+358 405 584 875
Operations Manager Jussi Akela
+46 70 722 77 97
Operations Manager Peter Ikonomidis
08-442 83 21
070-723 33 30
Operations Manager Peter Ikonomidis
08-442 83 21