OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HRX verksamhet = Hög personlig service, snabba leveranser, snabba svar, tillförlitliga, flexibla och lätta att kommunicera med. Hög fokus på att inga leveranser blir försenade som går att förebygga.
Vi söker en administrativ skicklig person som kan hålla många bollar i luften.
I rollen som speditör ansvarar du för hantering och administration av beställningar samt att ta emot och handlägga förfrågningar och säkerställa leveranser på ett effektivt sätt. Du kommer också att vara delaktig i trafikplanering och fakturering lite beroende på din bakgrund och kompetenser.
För att lyckas i rollen är det viktigt att du tar ansvar för ditt arbete och att du känner ett stort engagemang för ditt arbete. Det är också viktigt att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt och att du sätter kunden i fokus. Dessutom har du en prestigelös inställning som gör att du vågar tänka nytt och testa dig fram. Sist men inte minst är du självgående i din yrkesroll och ser vad som behövs göras.
Vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat med spedition, orderhantering, lager och logistik.
Kontaktpersoner på detta företaget
Speditionsansvarig Mart Maandi
08-442 83 22
Peter Ikonomidis
08-442 83 21
070-723 33 30
CEO Jussi Akela
+358 405 584 875
Operations Manager Jussi Akela
+46 70 722 77 97
Operations Manager Peter Ikonomidis
08-442 83 21
070-723 33 30
Operations Manager Peter Ikonomidis
08-442 83 21