OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Tjänsten
Vill du jobba hos Nordens ledande integrationspartner för hotell? Speeron är ett nordiskt företag med fokus på tekniska IT-lösningar för hotellindustrin. Speeron stödjer hotellbranschen i utvecklingen av IT-lösningar samt installation och service av teknisk utrustning. Speeron är inne i en expansiv fas och behöver utöka sin personalstyrka med en säljare. Vi söker därför en driven säljare som erbjuds bra möjligheter att växa och utvecklas med företaget. Vi vill att du har ett starkt intresse för lösningar och tjänster inom IT och hotellbranschen.
Dina Arbetsuppgifter
I rollen som Account Manager på Speeron kommer du att arbeta mot hotellbranschen. Du kommer primärt att arbeta med att ta in nya kunder. Speeron erbjuder helhetslösningar inom tv, digital skyltning, nätverk samt automatisk in- och utcheckning. Speeron tar hand om hela processen från projektering till installation och support. I rollen som Account Manager kommer du att ansvara för att leverera IT-lösningar för alla sorters hotell i Stockholmsområdet. Du arbetar med en egen budget och mot tydliga mål. Dina arbetsuppgifter omfattar löpande bearbetning av nya kunder, uppföljning, kundkontakter, bokning av kundmöten, utformning av offerter, samt avtalsskrivning. För att lyckas i din roll som Account Manager hos Speeron krävs att du är målmedveten, självständig, lösningsorienterad, relationsorienterad och affärsdriven.
Din Profil
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning samt minst ett års erfarenhet B2B- försäljning med bevisat goda resultat. Du har arbetat med försäljning inom IT, mjukvara alternativt hårdvara. Har du dessutom arbetat med eller mot hotellbranschen är det starkt meriterande.
En vidareutbildning inom teknik eller försäljning på IHM eller liknande skola är även det meriterande.
Du är en utpräglad tävlingsmänniska som drivs av utmaningar och resultat. Du har ett inre driv som leder till hög aktivitetsnivå i alla lägen. Du är utåtriktad, socialt aktiv, och trivs med att skapa och underhålla relationer såväl med dina kunder som med dina kollegor. God samarbetsförmåga och förmågan att gå på avslut i affärer är ett krav. Du kan formulera dig väl både i tal och skrift samt har goda kunskaper både i det svenska och engelska språket.
Erbjudande
• Ett utvecklande och stimulerande arbete i en expansiv verksamhet
• Marknadsmässig grundlön och en generös provisionsmodell
• Heltid
• Tillträde enligt överenskommelse
• Mycket bra förtjänstmöjligheter
• Möjligheten att arbeta med ett ledande bolag inom sin bransch
• Tillgång till tjänstebil
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Frågor om tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Viktor Hernborg, viktor.hernborg@swesale.se
Om Oss
Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater.
Kontaktpersoner på detta företaget
Louise Gardell
070-838 31 36
Adelie Örnhall
0735-105611
Louise Gardell
Louise Gardell
070-838 31 36
Anders Blichfeld
Li Westman
Viktor Hernborg
Louise Gardell
070-838 31 36
Anna Ceder
073-3167296
Jessica Wängelin