SPONTANANSÖKAN

SPONTANANSÖKAN

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

VAD GÖR EN KUNDSERVICEMEDARBETARE?

Som medarbetare på ett kundcenter kommer du att vara ansiktet utåt, den första kontakten för våra samarbetspartners kunder, och därmed en representant för varumärket. De huvudsakliga arbetsuppgifterna i en kundservice är att besvara frågor, ta emot beställningar, sköta reklamationer och/eller ge teknisk support. Vanligtvis ingår även administration i form av ärendehantering.

Våra kunder använder olika kontaktvägar, mestadels telefon, mail och chatt. Därutöver kan även kontakt via sociala medier såsom Facebook, Instagram eller Twitter förekomma. Arbetet sker på kontor, ofta i ett större kontorslandskap tillsammans med ett team.

Kundservice besvarar olika typer av ärenden från start. Vi ser att man kan ett pedagogiskt sätt kan förklara och argumentera för den bästa lösningen för kunden. Det handlar om att vara en problemlösare med en fingerspetskänsla för service.

VI SÖKER DIG

Tidigare erfarenheter är meriterande men inget krav. Har du arbetat med människor tidigare, kanske i butik, på restaurang eller i sportsammanhang, är det en fördel. Som anställd hos Workz får du alltid en gedigen utbildning så att du har alla förutsättningar för att klara av din roll som kundservicemedarbetare.

Språkkunskaper i framförallt nordiska språk är eftertraktat inom kundservice. Ett tredje språk är meriterande, för en del tjänster ett krav, men om inget annat anges är språkkravet för våra tjänster flytande svenska och engelska.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024