Spontanansökan inom försäljning, administration och kundtjänst

Spontanansökan inom försäljning, administration och kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Söker du arbete och har erfarenhet av försäljning, kundsupport, administration eller kundtjänst?
Skicka in din ansökan via länken så återkommer vi när vi har matchat din profil med rätt kund!

Dina arbetsuppgifter
Som säljare har du det övergripande ansvaret för dina kunder och din budget. Dina ansvarsområden innebär bl.a. att:

Utveckla och vårda befintliga kundrelationer i syfte att vårda och utveckla samarbetet.
Representera företaget mot dina kunder, samtidigt som du har ett bra stöd från flera viktiga interna stödfunktioner.
Jobba med uppsälj,cross-sälj och förnyelse, förlängning av avtal.

Som kundtjänst och supportmedarbetare behöver du ha ett genuint intresse för att hjälpa kunder.
Är resultatorienterad och samarbetsvillig med stor arbetskapacitet, kreativ och har förmågan att inspirera andra

Din profil
Vi ser gärna att du har något års arbetslivserfarenhet inom områdena försäljning, som tex Account manager, säljare eller mötesbokare. Kundsupport som tex supporttekniker, helpdesk eller liknande.
Intresse för teknik och kundkontakt.

Som person är du serviceinriktad och har mycket god kommunikationsförmåga.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söder & Co Göteborg AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 14 december 2021
  • Ansök senast: 28 januari 2022

Liknande jobb


23 oktober 2023

20 oktober 2023

Mötesbokare

Mötesbokare

20 oktober 2023