OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Söker du arbete och har erfarenhet av försäljning, kundsupport eller kundtjänst?
Skicka in din ansökan via länken så återkommer vi när vi har matchat din profil med rätt kund!
Dina arbetsuppgifter
Som säljare har du det övergripande ansvaret för dina kunder och din budget. Dina ansvarsområden innebär bland annat att:
• Utveckla och vårda befintliga kundrelationer i syfte att vårda och utveckla samarbetet.
• Representera företaget mot dina kunder, samtidigt som du har ett bra stöd från flera viktiga interna stödfunktioner
• Jobba med uppsälj, cross-sälj och förnyelse, förlängning av avtal
Som kundtjänst och supportmedarbetare behöver du ha ett genuint intresse för att hjälpa kunder, besvara frågor och ge bästa möjliga service. Dessa arbeten innebär ofta även löpande administrativt arbete.
Din profil
Är du resultatorienterad, samarbetsvillig och kreativ samt har en stor arbetskapacitet och förmåga att inspirera andra? Då kan detta vara något för dig!
Vi ser vidare gärna att du har något års arbetslivserfarenhet inom områdena försäljning och/eller kundtjänst. Kanske har du tidigare jobbat som exempelvis account manager, säljare eller mötesbokare? Eller inom kundsupport eller IT-support?
Har du dessutom ett intresse för teknik, kundkontakt och administration så är detta meriterande.
Som person ser vi att du är du serviceinriktad och har mycket god kommunikationsförmåga.
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.