Spontanansökan - timvikarier till Bemanningsenheten

Spontanansökan - timvikarier till Bemanningsenheten

Arbetsbeskrivning

Majorna-Linné är Göteborgs folkrikaste stadsdel med cirka 63 000 invånare. Med närheten till både hamn och grönområden, den gamla bebyggelsen och det rika kulturutbudet, är det en attraktiv del av staden att leva och vistas i.
Stadsdelsförvaltningen i Majorna-Linné har cirka 2 300 anställda. Här arbetar vi inom verksamheter som individ- och familjeomsorg, kultur och fritid, hälso-sjukvård och social omsorg om äldre och personer med funktionsnedsättning. Med engagemang och nytänkande gör vi stor skillnad för många.

ARBETSUPPGIFTER
Vi tar för närvarande endast emot spontanansökningar för tjänsten som timvikarie i Majorna Linné. Är du intresserad av tjänsten enligt beskrivningen nedan så skickar du in en ansökan till oss som vanligt. Vi rekryterar löpande utefter verksamheternas behov, men hör endast av oss till de som är aktuella under denna period. Om du inte hör något från oss är du välkommen att söka vid nästa annonsering.

Bemanningsenheten i Majorna-Linné stöttar idag alla förvaltningens sektorer och vi har ca 700 timanställda vikarier. Vi servar äldreomsorgen, funktionshinder, lokalvård och måltidsservice med timvikarier när ordinarie personal är frånvarande. Som timvikarie hos oss kan du själv påverka vilka dagar och tider du vill vara tillgänglig för arbete. Du får sedan förfrågningar om arbetspass utifrån verksamheternas behov. Hos oss kan du arbeta dagtid, kvällstid och/eller natt på både vardagar och helger. Vi söker både dig som vill arbeta heltid, deltid, och dig som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete.


KVALIFIKATIONER
Du som söker har fyllt 18 år. Vi ser gärna att du har relevant arbetslivserfarenhet och det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning. Du tycker om att arbeta med människor och sätter individen i fokus. Det är viktigt att du har initiativförmåga och kan arbeta självständigt samt har ett flexibelt förhållningssätt. Du är social och har gott bemötande samt har lätt för att kommunicera i både tal och skrift.

För att få börja arbeta inom en verksamhet där du är i kontakt med barn och unga krävs att du visar upp ett utdrag ur belastningsregistret. Du ansöker om ditt registerutdrag hos polisen genom följande webbplats: www.polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret


ÖVRIGT
Rekrytering sker löpande utifrån verksamheternas vikariebehov.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström

Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7-Eleven
  • 5 platser
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 februari 2020
  • Ansök senast: 5 april 2020

Besöksadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM

Postadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM, 11456

Liknande jobb


Stödassistent till korttidsvistelse och tillsyn LSS, Kävlinge kommun

24 november 2024

22 november 2024

Värmdö daglig verksamhet söker stödassistent för vikariat

Värmdö daglig verksamhet söker stödassistent för vikariat

22 november 2024

22 november 2024