OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För omgående tillsättning söker vi en serviceinriktad person till vårt ekonomiteam.
Kansliet AB
är ett ungt företag som arbetar som ekonomiavdelning till företag och föreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga!
Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en ekonomiservice utöver det vanliga.
Vårt unika koncept har medfört att vi snabbt vunnit mark mot de traditionella redovisningsbyråerna. Vårt koncept är helt enkelt unikt.
Arbetsuppgifter:
Du får en mix av ekonomi och administrativa uppgifter.
Du blir kundingången in till vår organisation, på kontoret, via mail och telefon. Där du själv främst ansvarar för fakturering och kundreskontrahantering. Du håller ordning och reda på oss och kontoret, och hugger dessutom i och assisterar våra ekonomikonsulter där så behövs i deras arbete.
Personliga egenskaper:
Du är en snabb, fingerfärdig, datavan, ansvarsfull, positiv, social och initiativrik person som gillar att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar och kontroll. (ja, sådana finns)
Vi tror att du kan vara en relativt nybakad ekonom med redovisningsinriktning.
Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt är driven i att utveckla ditt eget ansvarsområde.
Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper.
Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för.
Erfarenhet/kunskap inom fakturering, reskontra, ekonomi/bokföring är meriterande.
Erfarenhet av ekonomisystemet Microsoft Dynamics NAV är meriterande.
Arbetstid/Varaktighet:
Heltid, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.
Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Arbetstid: 8.00 till 17.00
Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net.
Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas omgående!