OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår uthyrningsverksamhet söker vi en språkkunnig administratör till ett uppdrag med placering hos en av våra internationella kunder i Oskarshamn.Som administratör ansvarar du för inkommande samt utgående kommunikation hos kunden.Arbetsuppgifterna består bland annat av telefonservice, liknande växelansvar.Som administratör ansvarar du även för allmän stöttning till övriga anställda vad gäller språköversättning, registrering och dokumentering m.m.Viss granskning av fakturor.Du som söker: Vi söker dig som har en vana av administrativt arbete och som är duktig på att kommunicera.För denna tjänst krävs mycket goda kunskaper i engelska samt tyska, både i tal och skrift.Det krävs också att man har dokumenterad vana av att arbeta i MS-Office olika program som Word och Excel samt Internet då detta kommer att bli dina dagliga arbetsredskap.Som person bör du vara en pigg och framåt person som tycker om att samverka med andra människor.Du bör kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter snabbt och inte vara rädd för att ta egna initiativ. Att arbeta på Adecco innebär att du är anställd av oss men att din arbetsplats är ute hos våra kunder.För att trivas i rollen på Adecco bör du vara lättlärd, ansvarsfull samt visa arbetsglädje och engagemang.Det är ett krav att du har B-körkort och tillgång till egen bil.Absolut sista ansökningsdag för tjänsten är 29 mars 2009, men intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan slutdatum.Tilltänkt startdatum för tjänsten är snarast. Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred arbetslivserfarenhet och personlig utveckling samt ett brett kontaktnät.Låter detta som en intressant tjänst för dig!Din ansökan önskar vi få in via Adeccos hemsida www.adecco.se där du registrerar din profil under uthyrning.Jobbet hittar du under lediga tjänster och vidare under uthyrning.