Språkkunnig kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Inhouse AB Om kunden EGO Optiska designar och marknadsför glasögon- och solglasögonbågar.Företaget är marknadsledande i Sverige.Ego Optiska har två kundserviceavdelningar, en för Sverige och en för övriga länder.Nu söker de en ny medarbetare till sin kundservicefunktion export, helst norsktalande. Arbetsbeskrivning I rollen som kundservicemedarbetare export ansvarar du för att bemöta utländska kunder och serva dem med flexibla lösningar.Ego Optiska har egen säljkår i Norge och tanken är att du kommer att bli ansvarig för de Norska kunderna.Tjänsten innefattar bland annat följande arbetsuppgifter: . Ta emot inkommande samtal . Registrera beställningar och ta emot returer .Skicka reservdelar . Hantera övriga förfrågningar från Ego Optiskas kunder och tillsammans med dina kollegor lösa de problem som kan uppstå . Övriga administrativa uppgifter Din profil Som person är du serviceminded, glad och positiv.Du är bra på att organisera och tycker om administrativa arbetsuppgifter och därmed även ordning och reda.Då du kommer att vara del av ett team är det viktigt att du har vana och vilja att samarbeta, dock kräver rollen även att du kan arbeta självständigt för att lösa vissa uppgifter.Du är en problemlösare och villig att ta ansvar i en bransch som är i förändring.Kundserviceteamet består av nio engagerade medarbetare med fokus på kunden och samtidigt att ha roligt tillsammans. Tidigare erfarenheter av kundservice är meriterande och att du arbetat med service är ett krav.Du skriver och talar svenska och engelska obehindrat och kunskaper i Norska och Danska är meriterande.Du är en van användare av excel och behärskar därmed enklare uträkningar och att sammanställa listor. Övrigt Detta är en rekrytering med sex månaders provanställning.Arbetstider är kl.8-17.Tjänsten ska tillsättas omgående och intervjuer sker löpande.Glöm inte att motivera varför just du passar för tjänsten i din ansökan.Vi tar inte emot ansökningar via e-post.Vill du arbeta på ett företag på väg uppåt med drivna medarbetare och bra atmosfär, sök denna tjänst nu! Frågor?

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 27 december 2010
  • Ansök senast: 28 februari 2011

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024