ST1 / Shell Business support

ST1 / Shell Business support

Arbetsbeskrivning

Nu har du chansen att bli en del av det fantastiska gäng som jobbar med att ge ST1s kunder den bästa kundservicen!

ST1 har ett trevligt modernt kontor i Sundbyberg nära allmänna kommunikationer. Under våren 2022 flyttar St1 sitt kontor till helt nya lokaler i Bromma. Läs mer nedan och ansök redan idag så ser vi framemot att träffa dig!

Om dig
Du har minst gymnasieutbildning och du har minst 1 år av tidigare erfarenhet av en kundserviceroll och det är meriterande med erfarenhet av teknisk support. Vi ser gärna att du har systemvana då tjänsten innefattar flera olika CRM och kortsystem, vi vill även att du ska vara bekväm i Microsoft Officepaketets program.

Du ska ha ett starkt driv och nyfikenhet av att vilja ge kunderna en kundupplevelse över förväntan och är van vid att ha tydliga mål. Att du sedan brinner för att utveckla och förbättra verksamheten ser vi som en viktig del i rollen. Du är även en flexibel, självgående och noggrann problemlösare som gillar utmaningar samt att jobba i ett team. Du ska hantera flytande svenska i både tal o skrift samt ha goda engelska kunskaper i tal o skrift.

Om tjänsten
Du blir en del i ett stort gäng inom kundservice som brinner för att ge grym kundupplevelse i varje kontakt och där frihet under ansvar präglar avdelningen. Du kommer att ingå i avdelningens B2B team och rapporterar till Team Lead B2B.

I denna roll som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med inkommande samtal samt e-post och möjligtvis på sikt även hantering av nya kontoansökningar. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor, konto/kort frågor, felanmälningar samt en viss del kredithantering.

St1s kunder som du hjälper kör både lätt och tung yrkestrafik och kan vara både Shell och St1 företagskunder. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Du gillar att ta ägarskap för varje kundkontakt och är inte rädd för att ta kontakt med kollegor internt inom bolaget. Positiv inställning och öppen för förändring och utveckling uppmuntras.

Omfattning
Tjänsten är ett 6 månaders konsultuppdrag på heltid och för rätt person finns det goda chanser till förlängning eller övertag då uppdragsgivarens behov är långsiktigt.
Arbetstider varierar mellan 07:50-17:00 vardagar.

Urval och intervjuer sker löpande då önskad start är omgående.

Denna tjänst är till att börja med en konsultanställning via Cronwik på heltid tillsvidare men där det finns möjligheter att kunna bli övertagen av uppdragsgivaren i framtiden. ST1 erbjuder mycket goda utvecklingsmöjlighet både inom kundservice men även inom övriga bolaget. Cronwik har redan ett flertal kundservicekonsulter hos ST1 som har jobbat länge och trivs bra!

Du har en dedikerad konsultchef som finns till för dig i frågor och kompetensutveckling. Våra konsulter är mycket nöjda att vara Cronwikare så vi blir gärna fler och växer tillsammans med dig

Bra fast individuell månadslön och 25 dagars semester. Förutom konkurrenskraftig fast månadslön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon.



Om ST1

St1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen.



Om Cronwik


CronWik startades 2014 av personer som själva har arbetat inom kundservice och operativa serviceorganisationer i sammanlagt mer än 25 års tid. Vi har innehaft roller i både stora börsnoterade bolag samt mindre tillväxtbolag och har under åren rekryterat mer än 400 personer. Detta har gjort att vi samlat på oss många erfarenheter om vilka typer av kandidater som presterar bäst i olika kundservice- och säljmiljöer. Cronwik är ett privatägt aktiebolag och omsatte 2018 ca 12 miljoner kronor. Kontor finns i Stockholm och Landskrona. www.cronwik.se (http://www.cronwik.se)









Kundservice Kundtjänst Customer Service Customer Care kundtjänst handläggare contact center

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Karlsson

Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Caroline Wessberg
0771-191919

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cronwik Rekrytering och Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Hammarby Allé 32, Stockholm
None

Postadress

Hammarby Allé 32
Stockholm, 12061

Liknande jobb