St1 söker medarbetare till Kundservice B2B

Arbetsbeskrivning

Nu söker ST1 en ny kollega till kundservice inom B2B

Vill du bli en del av Sveriges modernaste energibolag? Har du ett tekniskt intresse och brinner för kundtjänst? Här får du möjligheten att kliva in i en roll där du utvecklas vidare inom kundservice inom ett nytänkande och dynamiskt företag. Vi söker dig som är en riktig lagspelare, vågar ta plats och motiveras av att komma med egna initiativ och idéer. Är du personen vi söker? Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

ST1 är en känd aktör inom drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Du kommer att ingå i ett härligt och sammansvetsat team som hanterar företagskunder. Du kommer att få en gedigen introduktion för att enkelt komma in i rollen och på sikt finns utvecklingsmöjligheter för dig som visar att du vill.

Dina arbetsuppgifter

Som kundtjänstmedarbetare hos ST1 kommer du främst att:

• hantera inkommande supportärenden från företagskunder via telefon och mail
• på sikt hantera kortansökningar i vår kunds system där du kommer att ta ägandeskap över hela processen från det att en ansökan kommer in till det att ett kort skickas ut
• ha nära samarbete och kontakt med säljteamet gällande t.ex. pris och rabatter

Värt att veta

Du kommer att bli en del av en kundtjänst som består av 4 team som tillsammans servar privat- och företagskunder i Sverige.  Arbetet är på heltid och arbetstiderna är vardagar 07.50-17:00. Kontoret är placerat i helt nya och fräscha lokaler i Bromma Blocks, med närhet till service och goda kommunikationer. Uppdraget är tänkt att starta så snart som möjligt och beräknas att pågå 1 år med mycket goda möjligheter till förlängning.

Våra förväntningar

För att lyckas i rollen tror vi att du: 

• har en gymnasieexamen
• har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete med telefonen och mail som arbetsverktyg
• har god systemvana / datorkunskap och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya system och hantera flera system samtidigt
• har goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken i ditt arbete
• har goda kunskaper i MS Office

Vi söker dig som är driven och självgående i din roll. Du får gärna vara nyfiken samt ha motivationen och viljan att fortsätta lära och utvecklas. Vi ser också gärna att du är intresserad av nya innovativa lösningar och vill vara med och driva utvecklingen av våra befintliga processer och rutiner. Som person har du ett starkt kundfokus, trivs att arbeta i team och är tydlig i både muntlig och skriftlig kommunikation. Dessutom tycker du om problemlösning och brinner för att leverera service i världsklass.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2022
  • Ansök senast: 25 mars 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


26 november 2024