Stabil inköpschef för spännande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Stabil inköpschef för spännande uppdrag
Har du tidigare arbetat som chef, erfarenhet inom inköp och en avslutad universitetsutbildning? Skulle du beskriva dig som en erfaren och stabil ledare som har en god hand med människor? Då har vi ditt nästa uppdrag! Randstad söker nu en inköpschef, för start enligt överenskommelse, till bolag i Eskilstunaområdet.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Eskilstuna

Omfattning: Heltid 8-17, för start enligt överenskommelse och 6 månader.

Arbetsbeskrivning:
Här får du möjligheten att jobba i en ny miljö under ett spännande uppdrag. Du kommer främst att jobba med att leda din personal på inköpsavdelningen.

I tjänsten som inköpschef kommer du att;

• agera stöttande och vara bollplank till personalen på din avdelning.
• ha det övergripande ansvar som chefsrollen omfattar, där bland annat personalansvar och dialog med affärsområden ingår. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer att vara att din egen personal.

Kvalifikationer:
För den här tjänsten behöver du tidigare ha haft en chefsbefattning i minst 3 år, erfarenhet av inköp liksom universitetsutbildning. Vidare behöver du goda kunskaper i Officepaketet samt god svenska och engelska i både tal och skrift.

Som person tror vi att du är en erfaren och stabil ledare med skinn på näsan. Du är trygg i din roll som inköpschef och motiveras av att arbeta med människor.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-04-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Niclas Norenius Marander | niclas.norenius.marander@randstad.se [ mailto:niclas.norenius.marander@randstad.se ] | Daniel Svensson | daniel.svensson@randstad.se [ mailto:daniel.svensson@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 19 april 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


22 oktober 2024

Head of Sourcing

Head of Sourcing

11 oktober 2024

Inköpschef av slaktdjur

7 oktober 2024