OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lite om oss!
Vi är ett spännande och väletablerat projekt på över 400 personer fördelade i både Sverige och Spanien, som stadigt expanderar.
Vi söker nu efter fler stjärnor inom kundservice och merförsäljning som vill bli en del av gänget. Om du är någon som drivs av att lyckas, alltid redo att göra det lilla extra för kunden, uppskattar merförsäljning genom att säkerställa att kunden har rätt produkter, och såklart gillar utmaningar och att utvecklas, då kan det bara vara dig vi letar efter!
Som advisor på kundtjänst arbetar du främst med att ge befintliga kunder förstklassig support när de ringer in. Samtalen du hanterar kommer att ha olika innehåll, till exempel en kund som vill ändra något, eller har frågor om prenumerationer, produkter och tjänster. Samt frågor kopplat till fakturor, och även teknisk support. Du kommer också att få jobba med försäljning till existerande kunder. Vi förbereder dig med 4 veckors träning så att du kan kan känna dig säker på hur du ska hantera samtalet med kunden.
Arbeta på kontoret
Om du börjar hos oss på vårt kontor, oavsett om det är i Benalmadena (Málaga) eller Torrevieja (Alicante), kommer du att mötas av en härlig atmosfär, öppna arbetsytor och bra bakgrundsmusik. Vi siktar alltid på att fira våra prestationer som ett lag och har turen att ha möjlighet att ha roliga tävlingar året runt med bra priser.
Arbeta hemifrån
Om du föredrar att arbeta hemifrån, så erbjuder vi just nu denna möjlighet för de som bor längre bort eller inte kan arbeta från kontoret. Du kommer att gå vår utbildning och träffa vårt team virtuellt genom Microsoft Teams. Vi förser dig med all utrustning du behöver för att arbeta med oss, och du får göra allt från bekvämligheten av ditt hem i Spanien.
Varför oss, frågar du?
- Stabilt och permanent kontrakt från din första dag på utbildning
- Bra lönevillkor inklusive bonus och provision
- På tal om provision, det finns ingen gräns för vad du kan tjäna på din försäljning!
- Betald omfattande utbildning i våra produkter och lösningar
- Goda möjligheter till vidare kompetensutveckling
- Svensktalande miljö, teammedlemmar och chefer
- Arbeta på ett av våra centralt belägna kontor eller från ditt hem i Spanien
- Hjälp med dokumentation för arbete i Spanien (spanskt personnummer, NIE-nummer och bankkonto)
- 4 hela veckor + 4 lösa dagar betald semester per år, som vi planerar ut under hela året.
- Aktivitetskommitten planerar resor och utflykter året runt
- Relocation package - Om du flyttar ner till Spanien, för att arbeta med oss, fråga vår rekryterare om relocation package så att vi kan hjälpa din start i soliga södra Europa
Okej, och vad ska jag göra på dagarna?
- Hantera inkommande samtal från befintliga kunder
- Merförsäljning av produkter och kampanj erbjudanden
- Roterande arbetstider mellan öppettiderna: - Mån-Fre 8-19
- Lör-Sön 10-18
- Delade skift (8-12, 15-19)
- 39 timmars arbetsvecka
- Minst 2 fria helger per kalendermånad
Intresserad??
Var vänlig och skicka endast CV på engelska.
START: 29 Augusti 2022
PLACERINGSORT: Benalmadena, Malaga eller hemifrån i spanien
Vill du arbeta i Torrevieja? Klicka här och sänd in din ansökan! (https://webhelpspain.teamtailor.com/jobs/1848752-allente-alicante-august/fb996dec-8090-4f91-be88-d845c0869aeb)
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare
How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?
Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read how we are responding to the Covid-19 situation. Click here. (https://www.webhelpnordicjobs.com/pages/being-webhelp-under-covid-19?preview=true)
If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions.
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
swedish