OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Som supervisor på Restaurangassistans ansvarar du för städavdelningen på en av våra hotellentreprenader i Malmö. Du ansvarar för att leda ditt team efter gemensamma mål och nyckeltal. Du deltar i den dagliga driften utför rumskontroller, kvalitetssäkring, utbildning viss schemaläggning och coaching av medarbetare. Även städ av hotellrum/ lokalvård kan förekomma i en mindre utsträckning.
Du deltar i veckomöten tillsammans med övriga avdelningar/hotellchef.
Arbetstiderna är förlagda dagtid och kan också innefatta helger då våra hotellentreprenader har öppet 24 timmar om dygnet 365 dagar om året.
Du rapporterar till hotellpersonalansvarig på vårt Malmöbaserade kontor.
Tjänsten är tillsvidare från 50% - 100%
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av hotellstädning sedan tidigare samt ledarskap/personalansvar i likande roller gärna inom hotell.
Är ansvarsfull, stresstålig, har ett öga för detaljer, pedagogisk och lösningsfokuserad. Erfarenhet av bokningsystem/PMS/intelliplan är meriterande.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är ett plus då vårt housekeeping team kommer ifrån världens alla hörn, mångfald och inkludering är en självklarhet hos oss.
En trivsam arbetsplats
Att arbeta hos oss på RestaurangAssistans är väldigt roligt, otroligt lärorikt och du skaffar dig snabbt erfarenheter som det annars kan ta år att uppnå. För den nyfikne finns möjlighet att prova många olika arbetsplatser, lära känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen. Du får dessutom frihet att välja när du vill arbeta och om du vill arbeta heltid, deltid eller extra. I vårt team erbjuds du regelbundna personalaktiviteter och utbildning. Vi har kollektivavtal och friskvårdsmöjligheter.
Om oss
RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?
Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?
Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!
Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!
Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.
️♀️ Friskvård och förmåner - Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!
Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.
Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.
Mer om oss
RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.
Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Israelsson
Ulrika Franzen Körlof
Cathrine Kolberg
Douglas Lundgren
Christian Forsberg
Kasper Höglind
Fredrik Scander
Marie-Louise Stolpe
Mattias Olsson
Amina Bettach