OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Servicemedarbetare/Städare till Stockholm.
Som städare är du vårt ansikte utåt på företaget. Du är den som möter våra kunder dagligen och ser till att vår leverans genomförs kvalitativt och professionellt. Våra städare har tydligt kundfokus och brinner för att ge service. Vi arbetar nära våra kunder och ser gärna att våra städare kommer med nya förslag och lösningar, till både företaget och våra kunder. Våra städare har utvecklingsmöten månadsvis med arbetsledare på plats ute på våra uppdrag då man går igenom kvaliteten och hur vi tillsammans kan utveckla både våra uppdrag och vår personal.
Vem söker vi?
För att lyckas i denna roll skall du ska älska kundkontakter, att ge service och vara en god relationsbyggare. Du skall tala och förstå samt skriva bra svenska. Du trivs med att arbeta självständigt och är ansvarsfull och har som mål att ge kunderna ett högre värde på det vi levererar. Du behöver inte ha erfarenhet av städning. Vi värderar vilja och engagemang högt hos våra medarbetare.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder en arbetsplats där medarbetarna inspireras till att tänka nytt och vågar utmana invanda arbetssätt. Att arbeta hos oss är varierande och utmanande och kräver stort personligt engagemang. Månadslön./Timlön
Låter detta som en beskrivning av dig? Sök tjänsten snarast.
Excelencia AB
Kontaktperson: HR ansvarig
Excelencia är ett fullserviceföretag som förser kunder i storstockholmsområdet med städning och supporttjänster. Företaget omsätter ca 42 miljoner och har ca 160 st anställda och vårt kontor ligger i Västberga. Vi är ett glatt och engagerat team som sätter våra kunders behov främst. Hos oss finns inga färdiga mallar. Vi ser varje kund, varje objekt som unikt och skapar rätt lösning utefter detta. Nu har vi flera nya spännande objekt på ingång och behöver förstärka vårt team ytterligare.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Nina Toivonen
08-19 19 69
HR Nina Toivonen
HR Nina Toivonen
Anita Leindahl
Anki Lindholm
Arbetsledare Ingrid Eriksson
Ekonomi Anki Lindholm