OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen?
Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker!
VAD VI ERBJUDER DIG
Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande:
Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera 80% av våra framtida Butikschefer internt. Läs mer här.
Individuell bonus på upp till två månadslöner
Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik
Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter
25 dagars semester
Avtalspension
20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group
Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser
Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid
VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA
Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat
Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs
I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet
Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning
Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken
I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit
Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet här.
VAD DU SKA HA MED DIG
Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team
Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat
Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den
Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer
Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag
Du tycker om att vara ledig en dag mitt i veckan, så att du kan vara redo för kunderna och ditt team på arbetet under helgen
Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare
ÄR DETTA DIN NÄSTA MÖJLIGHET? Ansök idag!
För råd eller support, maila oss på hr-swe@jysk.com så hjälper vi dig gärna!
REKRYTERINGSPROCESSEN I SVERIGE:
Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat.
Vi genomför alltid intervjuer - för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra om din motivation för jobbet.
OM OSS
Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar.
På JYSK inkluderar vi alla; oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans säkrar vi vår inkluderande kultur som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Därför att en stor blandning av sinnen, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team.
För mer information, besök vår karriärsida.
Sista ansökningsdag 1/1-2023.