OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
STANLEY Security är en global säkerhetsleverantör och erbjuder innovativa helhetslösningar inom säkerhet och brandskydd.
Vi ingår i Stanley Black & Decker-koncernen med fler än 45 000 anställda runt om i världen. I Sverige finns STANLEY Security på mer än 30 orter med över 800 medarbetare. Vårt erbjudande omfattar hela säkerhetskedjan från riskanalys och design, via installation och driftsättning till underhåll och daglig hantering av säkerhet.
En larmcentral ger associationer till rån, överfall, brand och skadegörelse. Vårt Säkerhetscenter är så mycket mer!
Vi tror att trygghet skapas genom hög kompetens, helhetslösningar och teamwork. Därför är vi inte bara en larmcentral, vi är ett helt säkerhetscenter. Vårt Säkerhetscenter består av fyra områden, en larmcentral, kameracentral, kundtjänst och krisledning. Med cirka hundra medarbetare som opererar 24/7 finns vi alltid beredda när kunden behöver det, oavsett om det är personkoder som ska ut, en kamera som krånglar eller om det är situationer där vi avgör om vi måste ”trycka på knappen”.
Det som i vardagen, enligt våra uppdragsgivare, betyder mest, är en daglig professionell kontakt där våra operatörer guidar, hjälper och ställer till rätta. På så vis skapas det en trygghet och en säker miljö.
Vill du också vara en del av säkerhetscenter och bidra till ett tryggare samhälle?
Nu har du chansen! Vi söker extrapersonal till kundtjänst och till larmcentralen.
Det innebär att du kommer att:
• Hantera ärenden via telefon och tekniska system
• Bevaka och följa upp ärenden
• Ge bästa service och guidning till våra kunder och samarbetspartners
Vem är du?
Vi söker dig som är trygg, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta med omgivningen. Du har god datavana och kan uttrycka dig på såväl engelska som svenska. Tjänsten innebär problemlösning av komplexa ärenden under tidspress, vilket innebär att du behöver ha en hög simultanförmåga och att du inte blir stressad av att hantera flera saker samtidigt.
Det kan exempelvis vara så att du behöver ha koll på larmkön, prioritera ärenden och svara på frågor via mail under tiden som du ringer till en kund.
Vi tror att du trivs med att jobba med telefonen som arbetsredskap och att ta ansvar och arbeta mot uppsatta mål.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och det innebär även att du är pålitlig, ansvarstagande och kan arbeta strukturerat. Självklart är du även mån om att kunden får ett och professionellt och positivt bemötande.
Det är meriterande om du har erfarenhet av säkerhetsbranschen, callcenter eller liknande verksamhet. Avslutad gymnasieutbildning är ett krav. En förutsättning för anställning hos oss är att du får ett godkännande vid en säkerhetskontroll hos Länsstyrelsen.
Omfattning: Extrapass under såväl dag, natt och helgpass
Start: Enligt överenskommelse
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Kungsholmen
Vill du ställa några frågor om tjänsten? Du kan kontakta våra arbetsledare på Säkerhetscenter.
Kundtjänst: Lina Svedberg, 010-458 70 96, lina.svedberg@sbdinc.com
Larmcentralen: Michael Ståhlberg, 010-457 74 59, michael.stahlberg@sbdinc.com
Ulrika Olsson Grötting, 010-458 83 67, Ulrika.OlssonGrotting@sbdinc.com
Vill du veta mer om hur det är att jobba på Säkerhetscenter?
Besök www.viarstanleysecurity.se/soc
Kontaktpersoner på detta företaget
Joel Svensson, Affärschef
010-458 8575
Ronny Sundkvist, Facklig företrädare SEF
010-458 85 65
Daniel Wilke, Produktionschef
+46 10 458 84 54
Johan Olsson, Regionchef
010-458 84 70
Jerry Svensson, Unionen
010-458 70 10
Henrik Thorén, Produktionschef
+46 10 458 86 15
Robert Hedwall, Facklig kontaktperson SEF
+46 10 458 84 12
Kristian Ottosson, Servicechef
+46 10 458 84 87
Anders Aourell, Facklig representant SEF
+46 10 458 83 35
Anders Aourell, Facklig representant SEF
010-4588335